بلندگو شیپوری یک وسیله صوتی برای افزایش صدا می باشد که امروزه کاربرد فراوانی دارد. این بلندگو با افزایش راندمان کلی عنصرهای سازنده از طریقی موجب افزایش سطح صدا می شود. این بلندگوهای یکی از پرکاربردترین نوع بلندگو می باشد و بیشتر در محیط های باز و فضا های وسیع کاربرد دارد. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی این بلندگو  و کاربردهای آن و همچنین قیمت و نحوه خرید آن بپردازیم پس با ما همراه باشید.

بلندگو شیپوری

معرفی بلندگو شیپوری 

بلندگو شیپوری سال های سال است که طرفداران و کارایی مخصوص به خود را دارد و امروزه نیز همچنان کاربرد فراوانی در بین مردم دارد. این وسیله با استفاده از شیپور آکوستیک، راندمان کلی عنصرهای سازنده را افزایش می دهد و موجب افزایش صدا می شود. اجزای تشکیل دهنده بلندگو شیپوری شامل یک راه اندازه با قابلیت فشرده سازی صدا و یک دیافراگم با قابلیت ایجاد قسمت های متراکم و منبسط که موج تشکیل امواج صوتی می گردد. همچنین این بلندگو از یک قسمت باریک به نام گلویی و از یک قسمت پهن به اسم دهانه تشکیل شده است؛ صدا از گلویی وارد شیپور می شود و از دهانه از آن خارج می گردد. نقش شیپور در این بلندگو برقراری ارتباط بین راه انداز بلندگو شیپوری و هوا می باشد و از همین طریق موجب افزایش قدرت خروجی امواج صدا می گردد.

این وسیله به دو دسته معمولی و بلندگو های موزیکال تقسیم می شوند. نوع موزیکال برای افرادی که قصد دارند صدا را با کیفیت بالاتری در اختیار داشته باشند مناسب تر می باشد و نوع دیگر آن از بلندگوهای معمولی تشکیل شده است که کاربرد بیشتری برای خریداران دارد. افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما که یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه است، با انواع موزیکال و بلندگوهای معمولی و همچنین ویژگی های آن آشنا شوند. از این وسیله در حرفه های مختلفی استفاده می شود، همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

بلندگو شیپوری

کاربرد بلندگو های شیپوری

این وسیله با نام هورن نیز شناخته می شود و در واقع می توان گفت یکی از پرکاربردترین تجهیزات صوتی می باشد. از این بلندگو برای اطلاع رسانی افراد بهره می برند. و بیشتر در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در شغل های که نیاز به اطلاع رسانی دارد. این وسیله در پارک ها، مدارس، کارخانه ها، پادگان ها، مناطق نظامی که احتیاج به خبر رسانی وجود دارد و همچنین در شغل هایی نظیر میوه فروشی سیار و خدمات رسانی آب و گاز و دیگر شغل های مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله با توجه به وزن کم کاربردهای فراوانی دارد و نظر اغلب افراد را به همین خاطر جلب می کند. در ادامه مقاله به ویژگی های این کالای پرفروش و منحصر به فرد خواهیم پرداخت.

بلندگو شیپوری

ویژگی های بلندگو شیپوری

این دستگاه پرکاربرد ویژگی های منحصر به فردی دارد که  شایان توجه می باشد و آن را از بقیه دستگاه های مشابه متمایز می کند. یکی از ویژگی های مورد توجه قابلیت جابجایی و استفاده آسان آن می باشد. موارد زیر از جمله مزیت ها و ویژگی های این محصول می باشد.

  • قدرت خروجی صدای بالا
  • بدنه با استحکام بالا و مقاوم در برابر عوامل محیطی
  • دارای میکروفون های فشاری یا دائمی که می توان صدا را با آن تنظیم کرد.
  • دارای کنترل گر خطی برای تنظیم و کنترل صدا
  • سبک و کم وزن
  • قابلیت جابجایی و حمل و نقل آسان
  • مناسب برای فضاهای باز و محیط های پهناور
  • دارای باتری داخلی قابل شارژ کردن

این کالا انواع گوناگونی دارد که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند. شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی ما با انواع بلندگو شیپوری آشنا و از تنوع قیمت ها و ویژگی های آن آگاه شوید.

بلندگو شیپوری

قیمت بلندگو شیپوری

قیمت بلندگو شیپوری با توجه به اندازه و ابعاد و نوع برند سازنده و همچنین خروجی صوتی آن مشخص می شود و متغیر است. این بلندگو کارایی بسیار زیادی دارد که نظر اغلب افراد را در شغل های مختلف به خود جلب می کند. قیمت این دستگاه با توجه به شرایط کنونی بازار متغیر می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما که یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در این زمینه است از قیمت انواع این بلندگو ها مطلع شوید و همچنین در صورت تمایل برای خرید آن اقدام نمایید.

خرید بلندگو شیپوری 

برای خرید این کالای صوتی شما ابتدا باید نوع نیاز خود را مشخص کنید و سپس برای خرید آن اقدام نمایید. همچنین در حین خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که جنس خریداری شده اصل باشد، چرا که در غیر این صورت کارایی لازم را نخواهد داشت. برای خرید این بلندگوها شما می توانید به دو روش اقدام نمایید.

در روش اول شما می توانید به شعب مختلف در شهر مراجعه نمایید یا اینکه به صورت اینترنتی خرید کنید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما که یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه می باشد نسبت به خرید خود اقدام نمایید. از جمله مواردی که در هنگام خرید این کالا باید به آنها توجه داشته باشید، مقاومت باند، قدرت پخش صدا، جنس بدنه بلندگو و قابلیت نصب آسان می باشد. همچنین اطمینان از صحت کارکرد این دستگاه مورد دیگری است که در هنگام خرید باید به آن توجه شود.

بلندگو شیپوری

مشاوره برای خرید بلندگوهای شیپوری

یکی از مواردی که باید قبل از خرید به آن توجه ویژه شود، انتخاب صحیح بلندگو شیپوری برای حرفه مورد نظر است. این نوع بلندگو دارای انواع فراوانی است که هر یک برای کار ویژه ای تخصصی شده اند زیرا برد و قدرت صدای آنها با هم کمی فرق دارد. استفاده از این نوع بلندگو بیشتر برای مکان های باز یا  مکان های سرپوشیده با متراژ های بسیار بالا می باشد. متقاضیان می توانند با مشورت از یک متخصص در زمینه صوت بلندگو مورد نظر خود را انتخاب کنند و سپس برای خرید آن اقدام نمایند. شما می توانید با مراجعه به سایت اینترنتی ما و با مشورت از کادر مجرب در این زمینه کالای مورد نیاز خود را انتخاب و به راحتی برای خرید آن اقدام نمایید.