باند پسیو یا اسپیکر پسیو در مقابل نوع اکتیو خود دارای مزیت های ویژه ای است، به همین دلیل توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد. استفاده از این محصولات نیازی به جریان برق ندارد به همین دلیل می توان از آن در فضای باز به راحتی بهره مند شد. قیمت ارزان و وزن سبک از مزیت های بارز این دستگاه می باشد. برای خرید و ثبت سفارش آن با ما در ارتباط باشید.

معرفی باند پسیو

باند پسیو چیست و چه کاربردی دارد؟ در این بخش از مقاله سعی داریم به طور کلی در مورد باندهای پسیو و البته تفاوت آنها با نوع اکتیو اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

باند یا به عبارت دیگر اسپیکر یکی از محصولات پر کاربرد در مراسم های مختلف است، به همین دلیل این نوع محصولات به طور جدی به فروش می رسد و طرفداران زیادی دارند. همین عامل نیز سبب شده است که شرکت های مختلف در صدد تولید باند با کارایی متنوع و پیشرفته هستند. اگر قصد خرید این نوع محصولات را دارید بهتر است آشنایی کاملی با مزیت و معایب آنها داشته باشید. در این صورت می توانید تصمیم خوبی بگیرید. پیشرفت تکنولوژی ما را قادر ساخته است که این نوع از دستگاه را با کاربرد و ویژگی های منحصر به فرد طراحی کنیم. برند و مدل های مختلفی برای این محصول موجود است ولی کدام یک از آنها می تواند گزینه خوبی باشد؟

 باند پسیو

کاربرد باندهای پسیو

باند پسیو به عنوان یک گزینه ایده آل در مراسم هایی که سخنرانی در آن برگزار می شود می توان استفاده کرد. بکارگیری این نوع باندها سبب ایجاد صدایی شفاف می شود که سخنرانی را دلچسب تر کرد. گفتنی است که این نوع از محصولات برای پخش موسیقی در مراسم های مختلف و جشن ها گزینه ایده آلی نیست، به همین دلیل می توان آن را با نوع اکتیو جایگزین کرد. جالب است بدانید که در برخی از کنفرانس ها از ترکیب این دو باند استفاده می شود که به مراتب کارایی بهتری دارد.

قیمت باند پسیو در مقایسه با نوع اکتیو آن مناسب می باشد. با توجه به نوع برندی که برای خرید این محصولات در نظر گرفته اید هزینه درخواستی می تواند متفاوت باشد. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد مشخصات این دستگاه و قیمت پیشنهادی تردید نکنید، اکنون با شماره های موجود در اولین صفحه وب سایتمان با ما در تماس باشید. قیمت ارزان این دستگاه و راحتی نصب و استفاده از ویژگی های بارز آن در نظر گرفته می شود. بیشتر کاربران از آن به عنوان مکملی برای صدای بهتر یاد می کنند.

 باند پسیو

فرق باندهای  پسیو با اکتیو

باندهای اکتیو به نوعی از باندها اطلاق می شود که برای کارکرد به یک منبع تغذیه نیازمند هستند. این محصولات با دریافت انرژی الکتریسیته از برق شهری و یا از باتری های موجود در آن کار می کنند. همین عامل به عنوان یک مشکل جدی استفاده از این محصولات در تمام مکان ها محدود ساخته بود، به همین دلیل تولید کننده های این نوع لوازم در نظر داشتند که محصولاتی ارائه دهند که بدون هیچ گونه وابستگی بتوان از آنها استفاده کرد. باند پسیو دقیقا همان موردی می باشد که برای بهره مندی از کارکرد آن دیگر نیازی به وصل شدن به یک منبع تغذیه را نداریم، به همین دلیل می توان از آن در فضاهای آزاد استفاده کرد. در این نوع از دستگاه ها انرژی مورد نیاز از طریق آمپلی فایر تامین می گردد و به همین سادگی می توان از مریت آنها استفاده کرد. کیفیت چندان و قابل ملاحظه ای بین باندهای اکتیو و پسیو موجود نیست ولی استفاده از نوع پسیو می تواند در بسیاری از مواقع سود آور باشد.

 

مزیت و معایب باندهای پسیو

باند پسیو دارای مزیت های خاصی می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان:

  • قیمت ارزان
  • قابلیت کنترل دستی
  • امکان نصب آسان
  • عدم نیاز به تغذیه خارجی
  • کارایی مطلوب
  • وزن سبک

را می توان مد نظر قرار داد. برای سخنرانی در کنفرانس و مراسم های مختلف بکارگیری این محصولات گزینه ایده آلی می باشد. با همه ویژگی های مثبتی که برای این محصول در نظر گرفته ایم خرید و بکارگیری آن عاری از عیب نیست. بکارگیری این نوع از باندها به منظور پخش موسیقی با صدای بلند گزینه مناسبی نیست در این مواقع می تواند از ترکیبی باند اکتیو و پسیو استفاده کرد.

 باند پسیو

خرید باند پسیو

برای خرید باند اکتیو می توانید اکنون با شماره های موجود با ما در تماس باشید. در اولین صفحه وب سایت ما، لیست کاملی از برند و مدل های این محصول به همراه مشخصات مربوط موجود می باشد. اینک به منظور رفاه بیشتر کاربران گزینه خرید تلفنی و آنلاین نیز برای شما فعال می باشد. در هر جا که باشید می توانید به راحتی با انتخاب محصول و افزودن آن به سبد کالا در کوتاهترین مدت زمان سفارش خود را از درب منزل دریافت کنید.

اعتبار ما رضایت شما است به همین دلیل کارشناسان بخش فروش ما بررسی های جدی برای تشخیص کارایی و کیفیت محصول انجام می دهند. عدم نیاز این محصولات به برق اگر چه به عنوان مزیت آنها مطرح می شود ولی اگر محصول خریداری شده اصل نباشد در این صورت در کوتاهترین مدت زمان کارایی خود را از دست خواهد داشت. از آنجا که برای خریداران امکان تشخیص مرغوبیت آن در نگاه اول ممکن نیست تنها را برای خرید محصولات با کیفیت هدف قرار دادن فروشگاه های معتبر می باشد.

 باند پسیو

نکات دانستنی در مورد باندهای پسیو

برای خرید باند پسیو حتما فروشگاه و مراکز خرید معتبر را هدف خود قرار دهید تا از کیفیت باند پسیو خریداری شده مطمئن باشید. لازم به ذکر است که سودجویان بسیاری در بازار قصد فریب افراد با فروش محصولات تقلبی در این زمینه را دارند به همین دلیل زمانی که قیمت بسیار کم و یا بیشتر برای خرید این دستگاه ها به شما پیشنهاد می شود حتما به کیفیت آن مشکوک باشید. با خرید از فروشگاه اینترنتی ما می توانید به طور کامل از کیفیت محصول مطمئن شده و آن را به قیمت بسیار معقول و مناسب خریداری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با ما با شماره های موجود در ارتباط باشید. همکاران بخش فروش ما اطلاعات کامل در اختیار شما قرار خواهند داد.