امپلی فایر وسیله ای برای تقویت صدا می باشد که در خودرو  و بلند گو ها مورد استفاده قرار می گیرد و کارکرد آن موجب می شود تا صدای سیستم عامل خودرو بهبود یابد. با استفاده از این سیستم عامل در هم گسیختگی صدا ها درحال پخش به طور چشمگیری کاهش پیدا می کنند.

امپلی فایر

معرفی امپلی فایر ها 

از امپلی فایر برای بهبود صدای رادیو پخش ها در خودرو استفاده می شود. علاقه مندان به پخش هر چه بهتر موزیک  و یا افرادی که قصد پخش مطلبی را دارند می توانند با نصب این سیستم عامل بر روی خودرو و بلند گوی خود از مزایای آن برخوردار شوند. هنگام پخش موزیک تدابیری اندیشه شده است که کیفیت صدا در بلند گو ها بالا باشد، اما اگر شما صدای بلند گو را زیاد کنید متوجه نویز هایی در آن می شوید که با نصب آپلی فایر این مشکل حل می شود .

برای نصب اپلی فایر بر روی سیستم عامل خود رو یا بلند گو ها باید از سیم کشی های مخصوصی برای این کار استفاده کرد، که نمونه های آن در بازار موجود است اما باید تو جه داشت که جنس و نوع آن بسیار شایان توجه می باشد.

همانطور که دانستیم وظیفه آمپلی فایر ها تقویت سیگنال های صوتی در بلند گو ها می باشد. این وسیله انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز متقاضیان دسته بندی می شوند که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

امپلی فایر

معرفی انواع امپلی فایر و نوع کاربرد آنها

امپلی فایرها انواع گوناگونی دارند که بسته به نوع نیاز مورد استفاده قرار می گیرند از انواع خانگی گرفته تا انواعی که در خودرو ها تعبیه می شود. متقاضیان با در نظر گرفتن خود رو یا بلند گوی خود می توانند نسبت به خرید آمپلی فایر اقدام کنند. فروشگاه اینترنتی ما به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه می تواند شما را در انجام این امر یاری نماید. موارد زیر انواع این سیستم عامل می باشد که در سیستم عامل ها تعبیه می شود.

  • آمپلی فایر خانگی ، این نوع آمپلی فایر قدرت بالاتری نسبت به  امپلی فایرهایی است که در داخل خودرو تعبیه می شوند. چرا که متراژ خانه و در کل محیط باز از  خودرو بیشتر است بنابراین نیاز به تقویت صدای بیشتری دارد.
  • آمپلی فایر مونو، این آمپلی فایر برای راه اندازی وب ووفر مورد استفاده قرار می گیرد، آمپلی فایر مونو به معنای آمپلی فایر با یک کانال می باشد.
  • آمپلی فایر دو کانال ، به طور معمول در راه اندازه دو جفت باند مورد استفاده قرار می گیرند.
  • آمپلی فایر چهار کانال، این نوع دارای تنظیمات مناسبی برای بلند گو ها  می باشد که تواناتصال به ساب ووفر را نیز دارند.
  • آمپلی فایر پنج کانال، از این وسیله افرادی استفاده می نمایند که قصد دارند  از بلند گو در استیج جلو و عقب و ساب ووفر استفاده نمایند. تنظیمات این وسیله کامل می باشد و غالبا یک کانال مونو برای راه اندازی ساووفر با فلیتر های مناسب موجو است.
  • آمپلی فایر شش کانال، معمولا کاربرد آن در وسیه های می باشد که از قطعات فراوان تشکیل شده است. شما با استفاده از قابلیت پل زنی می توانید ساب ووفر را با این نوع آمپلی فایر راه اندازی کنید.

باید توجه داشت که هر نوع امپلی فایر را باید با دقت انتخاب نمود تا به سیستم عامل پخش کننده صدا آسیبی وارد نشود و خطری آن ها را تهدید نکند. در ادامه مقاله به توضیح مواردی می پردازیم که در صورت انتخاب نادرست آمپلی فایر ممکن است به وجود بیایند.

امپلی فایر

انتخاب درست انواع آمپلی فایر 

انتخاب آمپلی فایر ها بسیار مسئله مهمی می باشد چون در صورت انتخاب نادرست عواقب زیان دهنده ای را در پی خواهد داشت. به عنوان مثال کاهش طول عمر سیستم عامل صدا و بازده کمتر از حد توان برای بهبود بخشی در صدا نمونه های از انتخاب نادرست این وسیله می باشد. این وسیله باید با دقت و برحسب نیاز سیستم عامل پخش کننده صدا و بلند گو تهیه و نصب شود. در صورت نصب امپلی فایر نامناسب به سیستم عامل پخش ککنده صدا اسیب فراوانی وارد می شود .شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما آمپلی فایر مورد نظر خود را انتخاب  و تهیه نمایید.

امپلی فایر

قوی ترین امپلی فایر

قوی ترین آمپلی فایر آن آمپلی فایری می باشد که بیشترین بازده و توان خروجی  را داشته باشد. چنین آمپلی فایری کیفیت صدا بالا می برد و لذت شنیدن را برای دوستداران سیستم عامل های خودرو و بلند گو به ارمغان می آورد. در حال حاضر انواعی از آمپلی فایر ها با چنین مشخصه هایی در بازار موجود می باشد. افراد متقاضی می توانند با مراجعه به وب سایت ما از این انواع دیدن به عمل آورند همچنین در صورت تمایل نسبت به خرید این وسیله کاربردی اقدام نمایند.

امپلی فایر

قیمت انواع آمپلی فایر 

متقاضیانی که با توجه به نوع نیاز خود برای خرید اقدام می نمایند باید به این نکته دقت داشته باشند که آمپلی فایر مناسب سیستم خود را انتخاب کند و از جنس اصل برای آن استفاده نمایند، چون در غیر این صورت آسیب های فراوانی به بلند گو ها  و سیستم عامل های پخش کننده صدا وارد می شود که تعمیر آن هزینه های زیادی را در پی خواهد داشت. قیمت این وسیله با توجه به برند کارخانه سازنده  و همچنین نوع کاربرد آن مشخص و تعیین می گردد.  افرادی که قصد خرید این کالا را دارند می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما از قیمت ها و مزایای استفاده از هر  نوع امپلی فایر مطلع شوند.

نحوه خرید آمپلی فایر ها

برای خرید این وسیله در ابتدا باید نظر یک کارشناس را بپرسید و امپلی فایر مناسب را مشخص کنید سپس برای خرید آن اقدام نمایید. شما  به دو روش می توانید امپلی فایر مناسب و مد نظر خود را خریداری کنید. در روش اول به صورت حضوری و از طریق شعب مختلف موجود در شهر و یا به صورت اینترنتی، شما می تواند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما که یکی از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی در این زمینه می باشد؛ نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام نمایید و از صحت عملکرد و اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.