خریداری و تجهیز سیستم کنفرانس یکی از مهمترین و اصلی ‌ترین مراحل راه‌ اندازی سالن و مکان ‌های برگزاری جلسات کنفرانس در سازمان‌ های دولتی و خصوصی است. امروزه با توجه به گسترش و پیشرفت تکنولوژی در زمینه ارتباطات دیجیتال و افزایش تقاضای بازار مصرف طراحی، تولید و فروش انواع مختلفی از سیستم‌  کنفرانس توسط شرکت‌ های داخلی رونق بسیار زیادی یافته و توانسته است پاسخگوی نیاز مصرف ‌کنندگان باشند. شرکت پارسیان سوند یکی از معتبرترین و حرفه ‌ای ‌ترین کمپانی ‌های عرضه ‌کننده تجهیزات و سیستم‌ های مورد نیاز راه ‌اندازی سالن‌ های کنفرانس است.

سیستم کنفرانس چیست؟

سیستم کنفرانس به مجموعه ‌ای از امکانات و تجهیزات صوتی و بصری به منظور راه ‌اندازی و تجهیز سالن‌ های کنفرانس گفته می ‌شود. برقراری ارتباط صوتی و تصویری اعضای شرکت‌ کننده در جلسات مختلف کنفرانس، رای‌ گیری الکترونیکی، قابلیت ضبط صدا و تصویر، ترجمه همزمان و امکان به اشتراک گذاشتن فایل‌ های مورد نیاز در برگزاری کنفرانس، از مهمترین اهداف قابل اجرا توسط سیستم‌ های مختلف مورد نیاز در راه‌ اندازی و تجهیز سالن‌ های کنفرانس است. تهیه و تجهیز انواع مختلفی از سیستم‌ های کنفرانس، به منظور برگزاری جلسات به شکل مطلوب اهمیت بسیار زیادی داشته و امکان ارتباط آسان، با کیفیت و مؤثر در جمعیت شرکت‌کنندگان را فراهم خواهد آورد.

سیستم کنفرانس

هر سیستم کنفرانس شامل:

  • کنسول ریاست (مدیر و یا برگزار کننده کنفرانس)
  • کنسول شرکت ‌کننده و حضار کنفرانس
  • واحد تغذیه و کنترل تمامی کنسول‌ ها

واحد تغذیه و کنترل تمامی کنسول‌ های سیستم کنفرانس، وظیفه تغذیه و امکان برقراری ارتباط با تجهیزات جانبی را ایجاد می ‌نماید.(مشخصات فنی و ویژگی های ساختاری این واحد در مدل های مختلف، متفاوت می باشد).

تجهیزات جانبی سیستم کنفرانس چیست؟

  • میکروفن و سیستم‌ های صوتی به منظور پخش صدا
  • دوربین‌های ضبط تصویر
  • سیستم‌ های مربوط به ویدئو کنفرانس
  • سیستم‌ های نمایشگر
  • سیستم‌ های کنترل مرکزی و ایجاد مسیرهای برقراری ارتباط

سیستم صوتی سالن‌ کنفرانس چیست؟

یکی از مهمترین و اصلی ‌ترین تجهیزات مورد نیاز به منظور راه ‌اندازی و تاسیس سیستم‌ های کنفرانس، سیستم صوتی است. این سیستم از اجزای مختلفی تشکیل شده است و از اصلی ‌ترین ابزار صوتی راه ‌اندازی سالن‌ های کنفرانس، میکروفن و کنسول‌ های متصل به آن به شمار می آیند.

سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس D&D چیست؟

یکی از انواع سیستم‌ های پیشرفته، مجهز، مدرن و پرطرفدار در سیستم‌ های کنفرانس خصوصی دولتی، سیستم کنفرانس دی ‌اند ‌دی است. این سیستم، یکی از انواع سیستم‌ های پیشرفته و باکیفیت در تجهیز سالن‌ های کنفرانس بوده و مطابق با استانداردهای 914JSO.IEC طراحی و تولید شده است. سیستم صوتی، ضبط و پخش صدا در این مجموعه، توسط پورت  USB انجام شده و از قابلیت پخش با بلوتوث نیز برخوردار می ‌باشد. استفاده از آمپلی ‌فایر‌های بزرگ به منظور پخش صدای بهتر در بلندگو های سالن کنفرانس، استفاده از منابع تغذیه، تقویت ‌کننده ‌های صدا، صفحه نمایشگر LED و قابلیت اتصال به تجهیزات مختلف، از مهمترین ویژگی‌ های سیستم کنفرانس دی ‌اند ‌دی به شمار می‌ آیند.

سیستم کنفرانس

ویژگی‌ های میکروفن سیستم های کنفرانس  D&D

همانطور که گفته شد یکی از مهمترین و اصلی ‌ترین تجهیزات مورد استفاده در سیستم ‌های کنفرانس، انواع مختلف میکروفن است. میکروفن نقش بسیار موثری در بهبود انتقال کیفیت و ایجاد صوت داشته و دارای ویژگی ‌های مثبتی به شرح زیر می‌ باشند.

⚫ قابلیت پخش صدای رسا

یکی از مهمترین ویژگی‌ های میکروفن‌ های سیستم کنفرانس دی ‌اند ‌دی، قابلیت تفکیک و جداسازی اصوات مزاحم محیط با صدای اصلی سخنران و برگزار کننده جلسات کنفرانس است. این قابلیت، کمک بسیار زیادی به کاهش نویز و درهم پیچیدگی صداهای اطراف نموده و تاثیر بسیار زیادی در بهبود پخش صدا خواهد داشت.

⚫ قابلیت پخش صدای شفاف و یکنواخت

یکی دیگر از ویژگی‌ های سیستم‌ های کنفرانس دی‌ اند‍ ‌دی، قبلیت پخش صدای شفاف و یکنواخت در محیط سالن کنفرانس است. پخش یکنواخت صدا، از خستگی و آزرده شدن شرکت‌ کنندگان پیشگیری نموده و مانع از ایجاد صداهای مزاحم و عدم‌ تمرکز شرکت ‌کنندگان در سالن کنفرانس خواهد شد.

⚫ قابلیت حرکت آزادانه سخنران

برخورداری از قابلیت حرکت آزادانه و امکان حرکت سخنران در جلسات کنفرانس، از مهمترین ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های میکروفن در سیستم‌ های کنفرانس دی ‌اند ‌دی است. امکان جابجایی و تحرک آسان برای برگزار کنندگان کنفرانس اهمیت بسیار زیادی داشته و از مزایای این سیستم صوتی به شمار می‌آید.

⚫ برخورداری از طراحی منحصر به ‌فرد

برخورداری از طراحی بدنه زیبا، منحصر به ‌فرد، جنس مقاوم بدنه، کیفیت بالای مواد اولیه در ساختار میکروفن و کنسول ‌های کنفرانس، تنوع رنگ، اندازه و قدرت انعطاف ‌پذیری بالا از مهمترین شاخص ‌ها و ویژگی ‌های تجهیزات صوتی (میکروفن ‌های) سیستم کنفرانس دی ‌اند ‌دی به شمار می‌ آیند. برخورداری از تنوع چیدمان و قابلیت طراحی متناسب با فضای سالن کنفرانس، از مزایای قابل توجه بسیاری از سیستم‌ های صوتی (میکروفن، اسپیکر و کنسول‌ های کنفرانس) از جمله سیستم‌ های دی ‌اند‌ دی به شمار می ‌آید.

⚫ قابلیت ترجمه همزمان

برخورداری از قابلیت ترجمه همزمان، یکی از ویژگی‌ های ضروری و امکانات قابل توجه سیستم‌ های کنفرانس در برگزاری جلسات و کنفرانس ‌های بین‌ المللی است. بیشتر مدل‌ های جدید و نسخه‌ های طراحی شده سیستم‌ های صوتی تجهیز سالن ‌های کنفرانس دی ‌اند‌ دی متناسب با مدرن ‌ترین تکنولوژی‌ های روز جهان، مجهز به قابلیت ترجمه همزمان در جلسات بین ‌المللی خواهند بود.

⚫ قیمت سیستم‌ های کنفرانس دی ‌اند ‌دی

اطلاع از قیمت‌ ها و هزینه‌ های خرید و راه ‌اندازی سیستم ‌های کنفرانس دی‌ اند ‌دی، از مهمترین دغدغه‌ ها و سوالات رایج متقاضیان و کاربران این برند از سیستم‌ های صوتی سالن‌ های کنفرانس به شمار می ‌آید. پیش از هر چیزی باید توجه داشت که قیمت سیستم‌ های انتخابی از نوعی به نوع دیگر کاملا متفاوت بوده و بسته به ویژگی‌ ها، امکانات، مدل و تعداد تجهیزات همراه این سیستم در بازه متغیری قرار خواهد گرفت. لیست کامل تمامی مدل‌ ها، امکانات و قیمت انواع مختلف سیستم ‌های کنفرانس دی ‌اند ‌دی در وب ‌سایت رسمی پارسیان سوند (Parsian sound) در اختیار کاربران و خریداران قرار گرفته است.

سیستم کنفرانس

خرید اینترنتی سیستم‌ های کنفرانس

امروزه یکی از پرطرفدارترین و آسان ‌ترین روش‌ های دریافت انواع مختلف محصولات در زمینه‌ های گوناگون، خرید غیرحضوری و یا آنلاین است. این سبک از خرید محصول، به دلیل  امکان مشاهده تمامی مدل‌ ها، امکانات و ویژگی‌ های آنها، قیمت ‌ها، سفارش، دریافت آسان، سریع، مقرون ‌به ‌صرفه و بدون واسطه، از روش‌ های پرطرفدار و محبوب دریافت کالا بوده و توسط بسیاری از وب‌ سایت ‌های فروشگاه اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. وب‌ سایت پارسیان سوند یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی معتبر در زمینه ارائه مشاوره و عرضه محصولات صوتی-بصری، از جمله سیستم‌ های صوتی تجهیز سالن‌ های کنفرانس است.

این شرکت، مجهز به بهترین و امن ‌ترین سامانه پرداخت اینترنتی و خدمات پشتیبانی 24 ساعته در خصوص سوالات و مشکلات کاربران بوده و با ارائه خدماتی همچون نصب رایگان، مشاوره خرید و خدمات پس از فروش محصولات خود، طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نموده است. پیشنهاد می ‌شود با مراجعه به وب‌ سایت رسمی پارسیان سوند و کسب اطلاعات در خصوص تمامی مدل‌ های مختلف سیستم‌ های کنفرانس دی ‌اند ‌دی، لذت یک خرید رضایت‌ مند را تجربه نموده و از امکانات این برند سیستم‌ های صوتی و خدمات سایت پارسیان سوند بهره‌ مند شوید.

سیستم کنفرانس