یکی از بهترین تجهیزات جهت ارتباط بین ارباب رجوع و متصدیان گیشه های پذیرش میکروفن گیشه ای می باشد. از این رو از انواع میکروفن گیشه در گیشه پذیرش بیمارستان و سازمان ها بهره گرفته می شود. از بین انواع میکروفن گیشه می توان به میکروفن گیشه ای دایکو، اینترفون و … اشاره کرد. بهترین راه برای خرید مارک های میکروفن گیشه ای با قیمت مناسب سایت خرید اینترنتی می باشد.

میکروفن گیشه و ویژگی های آن

افراد به دلایل مختلف به سازمان ها و مراکز اداری سر می زنند و جهت انجام کار خود باید از طریق گیشه های پذیرش اقدام کنند. از جمله مشکلات شایع در هنگام مکالمه با کارشناسان مستقر در گیشه نشنیدن درست مکالمات به دلیل شلوغی و سر و صدا می باشد. انجام مکالمات در مکان های شلوغ مانند بیمارستان و … به ویژه برای مسئولین مستقر در این گیشه ها به دلیل کثرت مراجعه سخت تر است.

از جمله تجهیزات مناسب برای سهولت در انجام مکالمات بین ارباب رجوع و گیشه دار میکروفن گیشه می باشد. میکروفن گیشه که به عنوان سیستم صوتی گیشه نیز شناخته می شود جهت مکالمات دو نفره طراحی و ساخته شده و ارتباط کلامی را بین ارباب رجوع و گیشه دار آسان می سازد. از این رو امروزه از سیستم صوتی گیشه در بخش پذیرش اداره جات، سازمان ها و مراکز درمانی بهره گرفته می شود.

در سیستم صوتی گیشه کنسول رومیزی بلند گو دار به همراه میکروفن مخصوص در برابر گیشه دار و بلندگویی دیگر در ابعاد کوچک تر به همراه میکروفن در برابر مراجعه کننده قرار می گیرد. میکروفن گیشه دارای دو عدد ولوم جهت کنترل صدای مجزا می باشد.

از ویژگی های میکروفن گیشه می توان به امکان تغییر زاویه دستگاه در جهت های مختلف اشاره کرد. این سیستم دارای خروجی جهت ضبط صدا بوده و از طریق اتصال به آمپلی فایر یا رکوردر صدا را ضبط می کند. از دیگر ویژگی های میکروفن گیشه می توان دارا بودن بدنه آلومینیومی محکم اشاره نمود که سبب مقاومت بالای این تجهیزات در برابر عوامل خارجی می شود.

انواع میکروفن گیشه

مزایای استفاده از میکروفن گیشه

استفاده از سیستم میکروفن گیشه در بخش گیشه سازمان ها و اداره ها فواید بسیاری به همراه دارد. از جمله فواید استفاده از انواع میکروفن گیشه به برقراری ارتباط بهتر بین گیشه دار و ارباب رجوع منجر شده و سبب افزایش کارایی پرسنل می شود.

با بهره گیری از میکروفن گیشه می توان سرعت در ارائه خدمات به ارباب رجوع را افزایش داد. استفاده از میکروفن گیشه سبب کاهش اتلاف وقت مراجعه کنندگان و کسب رضایت آنها می شود. بهره گیری از میکروفن گیشه به کاهش آلودگی های صوتی و ایجاد آرامش در محیط کمک می کند. صحبت از طریق میکروفن گیشه در سازمان ها و به خصوص بیمارستان منجر به کاهش انتقال بیماری های واگیر دار می شود.

انواع میکروفن گیشه

میکروفن گیشه در چه اماکنی کاربرد دارد

با توجه به مزایای گوناگون بهره گیری از میکروفن گیشه امروزه سازمان های دولتی و خصوصی از این تجهیزات مدرن و کارآمد بهره می برند. در حال حاضر در گیشه ی بانک ها، صرافی ها و تالار های بورس از بهترین انواع میکروفن گیشه استفاده می کنند.

گیشه های پذیرش مراکز درمانی مانند پخش صندوق، مدارک پزشکی و ترخیص بیمارستان های دولتی و خصوصی، داروخانه و … نیز در زمره مصرف کنندگان سیستم صوتی گیشه قرار دارند. از دیگر کاربردهای میکروفن گیشه دفتر خدمات الکترونیک، پلیس ₊10، گیشه های پذیرش بلیط مستقر در سینما ها و اماکن فرهنگی، گیشه های پذیرش در دادگاه و … می باشد.

انواع میکروفن گیشه

فروش انواع میکروفن گیشه

در حال حاضر و با افزایش تقاضا مبنی بر دریافت میکروفن گیشه در نمایندگی های فروش انواع میکروفن گیشه در مدل های مختلف ارائه می شود. با عرضه انواع مختلف میکروفن گیشه سازمان های اداری، بیمارستان ها و … می توانند متناسب با نیاز خود میکروفن گیشه مناسب را تهیه نمایند.

میکروفن گیشه دایکو از انواع با کیفیت این تجهیزات است که خود به مدل های مختلفی تقسیم می شود. از ویژگی های میکروفن گیشه دایکو می توان به اضافه شدن دکمه قطع جهت قطع صدای گیشه دار و ارباب رجوع اشاره نمود.

میکروفن گیشه ای FAV با مدل های متنوع صدا را بدون نویز و بدون تداخل امواج منتقل می کند. این نوع میکروفن که با نام میکروفن گیشه ای گردن غازی نیز معروف است مجهز به اسپیکر خارجی بوده و دارای خروجی ضبط صدای یدکی می باشد.

از دیگر انواع میکروفن گیشه می شود به میکروفن گیشه ای metalax اشاره کرد که برای محیط های شلوغ مناسب می باشد. از ویژگی های این میکروفن گیشه می توان به ایجاد ارتباط دو طرفه به صورت اتوماتیک بدون فشار دادن دکمه، ولوم مجزا برای کنترل صدا، خروجی ضبط دو طرفه و … اشاره نمود.

میکروفن گیشه ای اینترفون، RETEKESS، کاواک و … از دیگر مدل های پر کاربرد میکروفن گیشه ای در بازار می باشد. با کسب اطلاعات موثق در مورد قیمت مدل های مختلف میکروفن گیشه ای از طریق مراکز فروش می توان مناسب ترین این تجهیزات را خریداری کرد.

انواع میکروفن گیشه

قیمت میکروفن گیشه

یکی از دغدغه های سازمان ها جهت خرید انواع میکروفن گیشه کسب اطلاع در مورد قیمت روز این تجهیزات می باشد. با توجه به تنوع مارک های میکروفن گیشه ای در مراکز فروش این تجهیزات کارآمد با قیمت های مختلف عرضه می شود. نوع و مارک میکروفن گیشه، کیفیت سیستم صوتی گیشه ای، نوسانات قیمت بازار و میزان استقبال خریداران از جمله فاکتور های موثر در تعیین قیمت میکروفن های گیشه ای می باشد. برای دریافت لیست قیمت انواع میکروفن های گیشه ای استاندارد و با کیفیت می شود از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم این تجهیزات اقدام نمود.

انواع میکروفن گیشه

خرید انواع میکروفن گیشه

در حال حاضر سازمان ها و ادارات مختلف به دنبال خرید مدرن ترین انواع میکروفن گیشه با قیمت مناسب هستند. جهت دریافت مارک های باکیفیت میکروفن گیشه ای با قیمت فروش مناسب می توان از طریق سایت معتبر اینترنتی اقدام نمود. با سر زدن به سایت خرید اینترنتی می توان اطلاعات مفیدی از قبیل مشخصات انواع میکروفن های گیشه ای، نحوه کارکرد، قیمت فروش و نحوه سفارش خرید را دریافت کرد.

از مزایای خرید اینترنتی میکروفن گیشه ای می توان به دریافت ارزان میکروفن های گیشه ای به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه این تجهیزات اشاره نمود. از طرف دیگر با خرید اینترنتی میکروفن گیشه ای بدون محدودیت زمانی و مکانی، هزینه های جانبی خرید تا حد زیادی کاهش می یابد.