بلندگو های خانگی به طور کلی جزو آن دسته از تجهیزات صوتی بوده که طبیعتاً صوت بسیار خوب آنها می‌ تواند لذت تماشای فیلم و گوش کردن موسیقی را بیشتر کند. با این حال باید بدانید امروزه انواع بلندگو خانگی در دسته های مختلف قرار گرفته و توسط برندهای مختلفی تولید شده اند که طبیعتاً هر کدام از آنها ویژگی های مختص به خود را دارد. در این بین از جمله انواع این اسپیکرها از لحاظ شکل ظاهری می ‌توان به بلندگوهای ایستاده، قابل حمل، رومیزی و… اشاره نمود.

معرفی انواع بلندگو خانگی تسکو مدل تی ای ۲۱۸۷

هنگامی که شما برای خرید انواع بلندگو خانگی مراجعه می ‌کنید طبیعتاً در سایت پارسیان سوند با انواع مختلف این پخش کننده های خانگی مواجه می شوید. در این بین یکی از خاص ترین این بلندگوها اسپیکر قدرتمند و با کیفیت تسکو مدل تی اس ۲۱۸۷ می‌باشد. این اسپیکر که دارای سه تکه است در هنگام گوش دادن موسیقی و دیدن فیلم یا بازی کردن امکان شنیدن یک صدای شفاف و بسیار قدرتمند را به شما می دهد. همچنین توجه داشته باشید در این نوع بلندگو از اتصال کابل صدا جهت برقراری ارتباط استفاده می شود.

در قسمت جلوی ساب ‌ووفر محصول دو عدد پیچ کنترل دیده شده که یکی از آنها برای تنظیم صدای بیس و دیگری جهت تنظیم حجم صدا است. با این وجود می‌توان گفت این محصول در بین انواع بلندگو خانگی پر طرفدار بوده که با داشتن این دو پیچ تنظیم کردن هرچه راحت تر صدا به سلیقه افراد به وجود آمده است و موجب محبوبیت آن می شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به بلوتوث و پورت usb اشاره نمود.

انواع بلندگو خانگی

بررسی بلندگو چند رسانه ای خانگی بوسمن

از دیگر انواع بلندگو خانگی می توان به بلندگو چند رسانه ای خانگی بوسمن مدل ایکس ۱۰ اشاره نمود. این محصول بهترین پخش کننده های کمپانی بوسمن بوده که دارای امکانات پیشرفته ای می باشد. به طوری که دارای یک عدد ساب ووفر ۱۲ اینچی است که قدرت خروجی آن ۱۲۰۰ ولت می باشد. همچنین لازم است بدانید این اسپیکر قابلیت تنظیم بیس موزیک را داشته و شما می توانید با استفاده از این قابلیت بیس آهنگ مورد نظرتان را تنظیم کرده و لذت کافی ببرید. تعبیه یک پورت یو اس بی در این بلندگو نیز موجب شده به راحتی بتوان فایل های داخل فلش را پخش کرد همچنین دارای پورت مموری کارت نیز می باشد.

همچنین باید بدانید این سیستم جزو انواع بلندگو خانگی می باشد که مجهز به خروجی آی یو ایکس بوده و دکمه ضبط صدا دارد. با این حال از طریق آن می توان صدا را ضبط کرده یا به پخش موزیک بپردازید. از دیگر امکانات این سیستم می توان به بلوتوث آن اشاره کرد که به هر دستگاه دارای بلوتوث و موبایل وصل می شود. این دستگاه همچنین دارای یک عدد میکروفون بیسیم و با کیفیت است که امکان استفاده از قابلیت میکروفون دستگاه را برای شما آسان می کند و می توانید از آن در انواع مراسم ها استفاده کنید.

انواع بلندگو خانگی

بررسی پخش کننده خانگی پاناسونیک مدل sc vkx65

پخش کننده های خانگی پاناسونیک از دیگر انواع بلندگو خانگی با کیفیت بوده که در خصوص آن باید بدانید لذت گوش کردن موسیقی با استفاده از این بلندگو دو چندان می‌شود. این مدل از محصولات برند پاناسونیک ابعاد جمع و جوری داشته و می توان گفت برای فضاهای نسبتاً کوچک طراحی شده است. همچنین با پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری قابلیت پخش طیف گسترده ای از فایل ها را برای شما به وجود می‌آورد. در این نوع بلندگو نیز مانند دیگر انواع بلندگو خانگی پورت usb تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید فلش مموری خود را به دستگاه متصل نموده و از فایلهای داخل آن استفاده نمایید. دقت داشته باشید بلندگوهای دو طرفه این محصول صدای مناسبی تولید می‌کند و باعث می‌شود کیفیت صدا در سطوح بالا  تغییر نکند. طراحی جالب و مدرن آن نیز موجب شده در دکوراسیون نقش مفیدی داشته باشد.

انواع بلندگو خانگی

انواع بلندگو خانگی چمدانی ون ماکس ۱۰۸

اسپیکر چمدانی ون ماکس جزو آن دسته از بلندگوهایی بوده که قابلیت جا به جایی دارد و جزو گزینه‌های بی‌نظیر به شمار می رود. این بلندگو خانگی به گونه‌ای بوده که در قسمت جلوی خود دارای نورپردازی بوده با این حال شما اگر در فضای تاریک از آن استفاده کنید نورپردازی آن موجب می‌شود فضای تان زیباتر شود. از جمله ویژگی‌های مدل آن قابلیت خاموش و روشن کردن نور و اسپیکر با استفاده از دکمه های مجزا است. همچنین باید بدانید در صورتیکه این اسپیکر باطری نداشته باشد شما از طریق شارژر می توانید آن را به پریز متصل کرده و از آن استفاده کنید.

در قسمت زیرین این مدل بلندگو خانگی نیز حفره ای تعبیه شده تا در صورت تمایل اسپیکر را بر روی پایه قرار دهید و از آنجایی که دستگیری در قسمت آن قرار دارد جابجایی محصول آسان می‌شود. علاوه بر این باید بدانید این اسپیکر از انواع بلندگو خانگی بوده که دارای میکروفون می باشد و برای افرادی که قصد اجرای مراسم زنده دارند کارایی خواهد داشت.

انواع بلندگو خانگی

پخش کننده خانگی آف بی ۱۱

پخش کننده خانگی مدل fp ۱۱ برند مکسیدر از دیگر انواع بلندگو خانگی پرطرفدار بوده که دارای صدایی با خروجی پر قدرت می باشد، از این رو کاربران را شگفت زده کرده است. این بلندگو دارای توان خروجی برابر با سال ۱۱۰۰ وات بوده و بر روی هر کدام از آنها یک ساب ووفر ۸ اینچی قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید میکروفون را به آن وصل کنید دو عدد ورودی میکروفون در روی دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین جهت اتصال به تلویزیون و کواکسیال در قسمت پشت این مدل تعبیه شده که بسیار کاربردی می باشد. طراحی جذاب و ارتفاع بلند آن نیز در دکوراسیون داخلی منزلتان نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

انواع بلندگو خانگی

قیمت مدل های مختلف بلندگو خانگی

با وجود این که گفته شد انواع بلندگو خانگی در دسته های مختلف قرار می‌گیرند و برندهای متفاوت این محصول را تولید کرده و روانه بازار می نماید طبیعتاً قیمتی که برای خرید و فروش این دستگاه در نظر گرفته شده متفاوت خواهد بود. به طوری که طبیعتاً هر چه این بلندگوها امکانات بیشتری داشته باشد و قطعات با کیفیت تری در آن به کار رفته باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. البته شما می توانید از طریق سایت پارسیان سوند این بلندگوها را با قیمت پایین تر تهیه نمایید.