انتخاب بهترین دوربین مداربسته می تواند از برندهای مختلفی انجام شود. شما می توانید با توجه به مشخصه هایی از جمله اندازه ، برند ، کیفیت ، نوع کیفیت ، نوع مدل ، سازگاری با آب و هوا ، قابلیت ها و ویژگی های دوربین ، دوربین های مداربسته خوبی را انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی بهترین دوربین های مداربسته در محیط های داخلی و خارجی می پردازیم.

دوربین مداربسته

در واقع دوربین مداربسته ، وسیله ای برای ضبط تصاویر و اهداف نظارتی می باشد که برای اولین بار در سال 1942 توسط ارتش آلمان استفاده شد. در انواع تجاری ، این دوربین ها برای اولین بار در سال 1949 در بازارهای آمریکا ارائه شدند.

این تجهیزات با نام Closed-Circuit- Television ، بخشی از یک مدار بسته می باشند که در تماس با یکدیگر برای ضبط تصویر به منظور نظارت بر یک مکان ، بر یک مجموعه و … استفاده می شوند. دوربین های مداربسته با استفاده از کابل های کواکسیال یا شبکه ، به دستگاه های ضبط NVR و DVR و همچنین به نمایشگر ها متصل شده و فرآیند ضبط را انجام می دهند.

از جمله اجزای تشکیل دهنده دوربین های مداربسته را می توان دوربین هایک ویژن ، حسگر تصویر ، لنز دوربین دانست.

بهترین دوربین مداربسته

بهترین دوربین مداربسته داخلی

برای معرفی بهترین دوربین مداربسته ، این بخش را در قالب بهترین دوربین مداربسته داخلی و خارجی بیان می کنیم. در ابتدا برای بهترین دوربین مداربسته می توان گفت ، بهترین دوربین ها عبارتند از:

  • Eufy 2k Indoor Cam: این دوربین که می تواند از بهترین دوربین مداربسته برای خانه باشد ، تصویری واضح با چهار گزینه برای ذخیره سازی فیلم و ضبط مداوم ویدیو ارائه می کند که می تواند بین حرکت ها و اصوات مختلف تفاوت قائل شود. همچنین هزینه آن از بسیاری دیگر با ویژگی های مشابه کمتر است.
  • Wyze Cam v2 : دوربین امنیتی کم حجم و ارزان که این دوربین کم حجم ، با اینکه گزینه ها و آپشن های زیادی را برای ضبط صدا و تصویر ارائه نمی کند ، اما همچنان از نظر قیمت چشمگیر است. این دستگاه می تواند از طریق الکسا ، دستیار Google و IFTTT با چندین دستگاه دیگر ادغام می شود.
  • Google Nest Cam Indoor : این دوربین را می توان یکی دیگر از بهترین دوربین مداربسته خانگی دانست که دارای سرویس ابری 24 ساعته و 7 روز هفته است. توجه کنید که این دوربین فضای ذخیره سازی رایگان را ارائه نمی دهد ولی Google Nest Cam این امکان را دارد که 24 ساعت روز و 7 روز هفته به صورت روزانه در فضای ابری ، تصاویر را ضبط کند یا می تواند فقط رویدادهای حرکتی را ضبط نماید. برای دسترسی به ضبط های ابری شما نیاز به اشتراک Nest Aware وجود دارد.

بهترین دوربین مداربسته

انواع بهترین دوربین مداربسته بیرونی

در مورد بهترین دوربین مداربسته بیرونی همچنین می توان گفت :

  • Arlo Pro 3: دوربین های Arlo هرگز شما را در مورد ویژگی های فناورانه خود ناامید نمی کنند. Arlo Pro 3 دارای یک سری مشخصات قابل توجه در یک دستگاه واحد است که این ویژگی ها شامل وضوح واضح 2K ultra HD ، هشدارهای هوشمند ، یکپارچه سازی با خانه های هوشمند و نصب آسان می باشد. این دوربین را می توانید تقریباً در هر جایی قرار دهید. در کنار این موارد جذاب ، شما از Arlo Pro 3 می توانید به عنوان یکی از بهترین بهترین دوربین مداربسته دید در شب نیز استفاده نمایید. تشخیص حرکت ، صدای دو طرفه ، ذخیره سازی ابر و کنترل برنامه های تلفن همراه از دیگر ویژگی های این دوربین مداربسته است.
  • Vivint Outdoor Camera Pro: یکی دیگر از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه و بیرونی ، دوربین Vivint است. Vivint Outdoor Camera Pro یکی از بهترین دوربین های خارجی در بازار می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد بازدارنده برای سرقت است که در مدل های دیگر ندیده اید. اگر دوربین توسط غریبه درحیاط شما لکه دار شود ، این دوربین می تواند چراغ LED خود را فلاش کرده و صدای سوت ایجاد کند تا به فرد اطلاع دهد که تحت نظارت است. صدا معمولاً باعث می شود فرد متجاوز نیز به بالا نگاه کند ، به این معنی است که این افراد به دام افتاده و مستقیماً به چشم هوشیار دوربین نگاه می کنند و نمای کاملی از چهره آنها ضبط می شود.

بهترین دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

با پاسخ به این پرسش که بهترین دوربین مداربسته چیست؟ حال به مبحث نصب دوربین مداربسته می پردازیم که پس از معرفی انواع دوربین مداربسته ، مهم ترین مرحله برای راه اندازی و استفاده از این تجهیزات است.

در قدم اول با انتخاب دوربین مناسب برای محل کار یا محل زندگی و خانه خود ، باید به دنبال یک مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته باشید. در این مرحله باید به نقاط کور توجه کرده و از نصب دوربین در این مکان ها پرهیز نمایید. دوربین باید بتواند محل موردنظر را به طور کامل پوشش دهد.

در قدم بعدی باید کابل کشی کنید. برای مدارکشی باید به نحوه راه اندازی و سیم کشی و همچنین مدل دوربین مداربسته توجه نمایید. در مدار های آنالوگ باید برای هر دوربین یک کابل تصویر و همچنین یک کابل برق استفاده نمایید. در دوربین های تحت شبکه یا IP باید هر دوربین به کمک کابل های شبکه ای به سوئیج شبکه متصل شده با این سوئیچ ها به NVR متصل گردد.

در مرحله بعدی نیز باید اقدام به تنظیم نرم افزاری دوربین ها نمایید. این مرحله باید با کمک دفترچه راهنمای محصول انجام شود و با توجه به نوع مدل ، روش های مختلفی برای تنظیم آن وجود دارد.

تصویر شماره چهار

خرید دوربین مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته پیشنهاد می کنیم فاکتور های زیر را در نظر داشته باشید:

  • انواع دوربین مداربسته: که شامل دوربین های HD ، IP و وای فای می شود.
  • دستگاه های ضبط کننده: یکی از مهم ترین اجزای سیستم های دوربین مداربسته ، ضبط کننده ها هستند که در انتخاب آن باید به تعداد کانال های تصویر ، رزولوشن دستگاه ها ، فرمت فشرده سازی تصاویر ، ورودی های میکروفون و … اشاره نمود.
  • آداپتور دوربین مداربسته
  • لنز دوربین که معمولا از لنز ثابت برای دوربین ها استفاده می شود.
  • دید در شب و قابلیت استفاده از پرتو های مادون قرمز
  • سیستم های بهبود دهنده تصویر
  • سنسورهای دوربین مداربسته
  • بودجه برای خرید

بهترین دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته

شما می توانید برای تهیه دوربین های مداربسته ، سیستم های صوتی ، تجهیزات نوری و پکیج های دوربین مداربسته با قیمت مناسب ، از وب سایت ما دیدن نمایید.

وب سایت ما روزانه 4 محصول مختلف را به صورت تخفیفات ویژه ارائه می کند که مشتریان می توانند با خرید از وب سایت ، از این تخفیف های ویژه بهره مند شوند. برای ارتباط با پشتیبانی وب سایت و مشاوره محصول ، می توانید از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.