سایت پارسیان سون یکی از بزرگترین سایت های فروشگاهی در زمینه فروش انواع تجهیزات صوتی از جمله پاورمیکسر می باشد. به طوری که شما از طریق این فروشگاه می توانید به راحتی بهترین پاور میکسر برای هیئت را تهیه نمایید. هنگامی که قصد خرید این سیستم را داشتید ابتدا باید با ویژگی های نوع مرغوب آن آشنا شده و پس از آن اقدام به سفارش محصول نمایید.

پاور میکسر چیست؟

سیستم های صوتی به طور کلی از قسمت ها و اجزای مختلفی تشکیل شده که در این بین پاور میکسر از جمله تجهیزاتی است که در اکثر سیستم های صوتی حرفه ای جایگاه ویژه‌ ای دارد. به طور کلی لازم است بدانید میکسر ها در سیستم های صوتی کار ترکیب کردن صداها را انجام می ‌دهند و در دو دسته میکسر های معمولی و میکسر های پاور داد یا پاورمیکسر دسته بندی می شوند. به طوری که می ‌توان گفت پاور میکسر ها در مقایسه با نوع معمولی این سیستم ها امکانات بیشتری داشته و به طور کلی وظیفه آن پردازش کنترل صدا، تنظیم و ترکیب صدا می باشد.

همچنین از جمله قابلیت های مهم و ویژه پاور میکسر تقویت صدا قبل از انتقال آن به بلندگو ها است. حال با وجود این که استفاده از آن در هنگام اجرای زنده موجب می شود که سیستم صوتی نیاز به آمپلی فایر برای تقویت صدا نداشته باشد در می یابیم که نوع کاربری این سیستم برای اجرا های زنده خواهد بود. همچنین با استفاده از آن دیگر شما نیاز به حمل و راه اندازی آمپلی ‌فایر مجزا جهت تغذیه بلندگوها نخواهید داشت.

بهترین پاور میکسر برای هیئت

ویژگی های بهترین پاور میکسر برای هیئت

از جمله مراسمات مهم برگزار شده در ایران مراسم های مذهبی همچون محرم بوده که که اینجا می‌ توان گفت از یکی از ملزومات مهم برای برگزاری این مراسم، استفاده از سیستم های صوتی مناسب و تجهیزات صوتی هیئت است. این امر موجب شده است که در حال حاضر سایت پارسیان سوند بهترین انواع این تجهیزات را ارائه دهد. از آنجایی که گفته شد پاور میکسر جزوه تجهیزات مهم برای اجراهای زنده میباشد طبیعتاً برای برگزاری مراسمات مذهبی نیز لازم است از بهترین پاور میکسر برای هیئت استفاده شود.

اما در اینجا باید توجه داشته باشید یکی از مهمترین ویژگی های بهترین پاور میکسر برای هیئت سیستم هایی است که در آن از تکنولوژی های جدید استفاده شده و در نتیجه این امر موجب می شود از افزایش وزن و اندازه این دستگاه جلوگیری شود زیرا به طور حتم پاور میکسر های بزرگ و سنگین علی رغم اینکه مشکلاتی در حمل و نقل دارد، فضای زیادی را نیز در هیئت ها به خود اختصاص خواهند داد. همچنین دقت داشته باشید اگر بخواهید بهترین پاور میکسر برای هیئت را خریداری کنید لازم است تمام توان خروجی مورد نیاز برای راه اندازی مانیتور ها، بلندگوها و تعداد ورودی ‌ها و خروجی ‌های این سیستم را مورد محاسبه قرار دهید. با این وجود می‌توان گفت از جمله نمونه های مناسب برای هیئت ها، پاور میکسر های اکوچنگ، دیاکو و جاسکو می باشد.

بهترین پاور میکسر برای هیئت

معرفی پاور میکسر جاسکو

همانطور که گفته شد یکی از بهترین انواع پاور میکسر برای هیئت های مذهبی، محصولات برند جاسکو می باشد. این پاورمیکسر امکانات فوق العاده ای دارد به طوری که دارای ۸ لاین ورودی میکروفون و ۹۹ افکت دوبل متفاوت می باشد. این سیستم به صورت خوابیده بوده و دارای سیستم خنک کننده قدرتمند است. با این حال لازم است بدانید از آنجایی که این پاور میکسر دارای افکت قابل تنظیم و همچنین قابلیت راه اندازی چندین باند را دارد استفاده از آن برای مراسمات مذهبی بسیار مناسب خواهد بود. همچنین ورودی های متنوع و امکان کنترل روی صدا و ضبط پخش موجب شده است که استفاده از آن برای سخنرانی نیز مناسب باشد. دقت داشته باشید استفاده از این پاور میکسر برای برنامه های کوچک و متوسط توصیه می شود. این سیستم که یکی از بهترین پاور میکسر برای هیئت می باشد ساخت کشور چین است.

بهترین پاور میکسر برای هیئت

معرفی پاور میکسر های دیاکو

برند دیاکو از دیگر برندهای معتبر در تولید و ارائه بهترین پاور میکسر برای هیئت می باشد. در این بین یکی از سیستم های بی نظیر این برند پاور میکسر صندوقی Dp4000 بوده که دارای افکت اکو مجزا میباشد. همچنین پخش کننده و ضبط usb به همراه دو امپلی فایر از دیگر تجهیزات این پاور میکسر است. در خصوص ابعاد این پاور میکسر صندوقی نیز باید بدانید طول آن ۵۴ میلی متر، ارتفاع آن ۲۴۰ میلی متر و عمق آن ۲۸۰ میلیمتر می باشد.

این موارد موجب شده تا این محصول جزو بهترین پاور میکسر ها برای مساجد حسینیه ها هیئت ها و برنامه‌های مذهبی باشد. یکی دیگر از محصولات این برند که می‌توان آن را به عنوان بهترین پاور میکسر برای هیئت معرفی کرد پاور میکسر صندوقی Dp8000 است. در خصوص مشخصات این سیستم باید بدانید دارای ۶ کانال ورودی میکروفون بوده و همچنین دارای افکت اکوی و افکت ریورب قابل تنظیم می باشد. همچنین سه خروجی داشته که هر کانال آن ۴۰۰ وات با حداکثر توان ۱۲۰۰ وات می باشد. با این وجود می‌توان گفت برای برنامه های مذهبی گزینه ای بی نظیر خواهد بود.

بهترین پاور میکسر برای هیئت

معرفی پاور میکسر اکوچنگ

پاور میکسر های اکوچنگ نیز با وجود مشخصاتی که دارد برای هیئت ها و مساجد بی‌نظیر می باشد. در این بین لازم است بدانید پاور میکسر اکوچنگ مدل استریو با ۴ ورودی میکروفون دیگر گزینه ای است که به عنوان بهترین پاور میکسر برای هیئت شناخته می شود. این سیستم دارای ورودی میکروفون بلوتوث بوده و همچنین سیستم ضبط و پخش usb دارد. ورودی میکروفون جداگانه آن برای دریافت صدای حضار با فانتوم پاور ۴۸ ولت و خروجی هدفون به همراه ولوم کنترل نیز از دیگر تجهیزات این سیستم است.

بهترین پاور میکسر برای هیئت

قیمت بهترین پاور میکسر برای هیئت

اما با وجود آنچه در خصوص انواع مختلف پاور میکسر ها مناسب برای هییت بیان شد طبیعتاً درمیابیم که قیمت این میکسرها با یکدیگر تفاوت هایی دارند. به طوری که طبیعتاً هر چه این سیستم ها پیشرفته تر باشد و قابلیت های بیشتری داشته باشد قیمتی که برای خرید و فروش آن در نظر گرفته می‌شود بیشتر خواهد بود. اما دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید بهترین پاور میکسر هیئتی را با قیمت مناسب تهیه کنید پیشنهاد می شود سایت پارسیان سون اقدام نموده و پس از دریافت مشاوره از مشاورین این سایت و بررسی ویژگی‌های هر کدام از محصولات، اقدام به خرید بهترین نوع آن کنید.