آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به خرید و استفاده از باند پسیو می باشید و علاقه مند هستید تا بیشتر با ویژگی های باند پسیو آشنا شوید؟ یکی از نکات بسیار مهم برای خرید انواع باند پسیو این است که با ویژگی های این باندها آشنا شوید و اطلاعات کاملی را درباره مشخصات فنی آنها بدست بیاورید. به همین علت نیز ما در این مطلب تصمیم داریم کمی بیشتر درباره ویژگی های باند پسیو صحبت کنیم و اطلاعات جالب و کاملی را درباره ویژگی های این محصول در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

تفکیک صدا با کیفیت بسیار بالا

یکی از اصلی ترین ویژگی های باند پسیو این است که می تواند به خوبی سیگنال های ورودی را تفکیک کرده و در نتیجه کیفیت صدای شما را به میزان زیادی بهبود دهد. دلیل تفکیک بسیار خوب صدا توسط این باندها این است که یک برد الکترونیکی بسیار پیشرفته معمولا در باندهای پسیو قرار داده می شود که اصلی ترین وظیفه آن تفکیک صدا می باشد. این برد به راحتی می تواند کنترل صدای بلندگوهای شما را بر عهده گیرد و به همین علت است که امروزه بسیاری از باندهای پسیو در موقعیت ها و شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

باندهای پسیو دارای دو بخش می باشند که یکی از آنها مربوط به پخش فرکانس های بالا و دیگری مربوط به پخش فرکانس های پایین است. این تفکیک فرکانس ها یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی است که می تواند روی کیفیت صدای خروجی تاثیر گذار باشد و صدای شما را چندین برابر بهتر کند. این دو مورد از جمله مهمترین ویژگی های باند پسیو به شمار می آیند که حتما در زمان خرید باید به آنها توجه کافی داشته باشید.

ویژگی های باند پسیو

محدودیت در استفاده از باندهای پسیو

ویژگی های باند پسیو تنها ویژگی های مثبت نمی باشند و شما در زمان کار کردن با آنها برخی از محدودیت ها را نیز تجربه خواهید کرد. یکی از مهمترین ویژگی های باند پسیو این است که به شما این اجازه را نمی دهد تا بتوانید از هر تعداد بلندگوی پسیو که بخواهید در محیط استفاده کنید مگر اینکه به تعداد لازم آمپلی فایر داشته باشید. همانطور که می دانید باندهای پسیو دارای آمپلی فایر داخلی نیستند و به همین علت نیز برای کار کردن نیازمند یک آمپلی فایر خارجی می باشند.

آمپلی فایرهایی که امروزه در بازار وجود دارند دارای محدودیت در تعداد باندهای متصل شده می باشند و این عامل نیز باعث میشود تا شما نتوانید از تعداد دلخواه باند پسیو در محیط استفاده کنید. بنابراین به شما توصیه می کنیم در زمان خرید باند و بلندگوی پسیو حتما به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید و بر اساس این محدودیت اقدام به خرید کنید.

ویژگی های باند پسیو

کیفیت بالا از جمله مهمترین ویژگی های باند پسیو

امروزه از آن جایی که باندهای پسیو به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و دارای کاربردهای مختلفی می باشند برندهای مختلف و بزرگ دنیا در زمینه تولید تجهیزات و سیستم های صوتی اقدام به تولید این باندها کرده اند و همین عامل نیز باعث شده است تا در حال حاضر کیفیت این باندها روز به روز در حال افزایش باشد. رقابتی که میان برندهای مختلف دنیا وجود دارد یکی از مهمترین دلایلی است که باعث شده است تا امروزه بسیاری  از باندهای پسیو موجود در بازار کیفیت بالایی داشته باشند و شما بتوانید با خیالی راحت آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فراموش نکنید که داشتن کاربردهای فراوان یکی دیگر از ویژگی های باند پسیو به شمار می آید که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در موقعیت ها و شرایط مختلف به راحتی از این باندها استفاده کنید و از مزایای فوق العاده بلندگوهای پسیو نهایت بهره را ببرید.

ویژگی های باند پسیو

تقویت صدا از دیگر ویژگی های باند پسیو

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که نیازمند یک باند و بلندگوی با کیفیت برای سخنرانی ها و همایش های خود هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما این باندها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. تقویت صدا یکی از ویژگی های باند پسیو به شمار می آید که حتما باید به آن توجه داشته باشید چرا که در سخنرانی ها و همایش ها می تواند به میزان بسیار زیادی روی افزایش کیفیت صدای شما تاثیرگذار باشد و در نتیجه باعث شود تا سخنرانی بهتر و با کیفیت تری داشته باشید. علاوه بر این شما می توانید مشاهده کنید که امروزه در بسیاری از مراکز مختلف مانند رستوران ها، کافی شاپ ها و …. نیز از باندهای پسیو استفاده می شود که این موضوع می تواند نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این باندها و کاربردهای متنوع آنها باشد.

ویژگی های باند پسیو

استفاده از باندهای پسیو به عنوان مکمل

یکی از ویژگی های باند پسیو که باعث شده است تا بتوان در هر شرایطی به راحتی از این بلندگوها استفاده کرد این است که می تواند به خوبی نقش مکمل را ایفا کند. در واقع شما می توانید به سادگی هرچه تمام از این بلندگوها در کنار بلندگوهای پسیو استفاده کنید و به این ترتیب کیفیت صدای خود را به میزان زیادی بهبود دهید. این مورد از ویژگی های باند پسیو باعث می شود تا امروزه حتی در بسیاری از سالن های کنسرت و سخنرانی مهم نیز از این باندها استفاده شود. بنابراین شما هم می توانید با اضافه کردن این بلندگوها به سیستم صوتی خود کیفیت صدا را افزایش دهید.

ویژگی های باند پسیو

قیمت مناسب تر باندهای پسیو

آخرین مورد از ویژگی های باند پسیو که ما در این مطلب قصد صحبت کردن درباره آن را دارید مربوط به قیمت باند پسیو می باشد. قیمت این باندها نسبت به باندها و بلندگوهای اکتیو بسیار مناسب تر است که دلیل این موضوع نیز این است که باندهای اکتیو دارای یک آمپلی فایر داخلی می باشند و به همین علت قیمت بالاتری دارند. با این حال نباید فراموش کنید که شما در کنار خرید باندهای پسیو باید یک آمپلی فایر نیز خریداری کنید که این مسئله می تواند برای شما هزینه زیادی را به همراه داشته باشد. اگر شما هم یک آمپلی فایر دارید و قصد خرید یک باند با کیفیت و خوب را برای خود دارید به شما پیشنهاد می کنیم باندهای پسیو را برای خرید انتخاب کنید تا به این ترتیب در هزینه های خود نیز صرفه جویی کرده باشید.

فروشگاه  پارسیان سوند از بهترین فروشگاه هایی است که اقدام به فروش باند پسیو کرده است که شما هم می توانید همین حالا از طریق این وب سایت اقدام به خرید باند پسیو کنید.