از مهمترین تجهیزات اتاق کنفرانس می توان به سیستم صوتی اتاق کنفرانس اشاره کرد. از انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس بلندگو، میکروفن، میکسر , پاور میکسر می باشد. با اطلاع از قیمت انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس می توان بهترین آنها را خریداری نمود. از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سیستم های صوتی اتاق کنفرانس کیفیت تجهیزات و قابلیت های سیستم صوتی اتاق کنفرانس و برند سازنده آن می باشد.

سیستم صوتی اتاق کنفرانس

برای برقراری همایش ها و کنفرانس ها در سالن های کنفرانس مجموعه ای از امکانات از جمله تجهیزات صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از تجهیزات مدرن سیستم صوتی و تصویری در سالن های کنفرانس به هر چه بهتر اجرا شدن کنفرانس ها و جلسات کمک می کند. سیستم های صوتی اتاق کنفرانس مجموعه ای از ابزار و تجهیزات متعدد را شامل می شود که مورد نیاز هر سالن جلسه و کنفرانس می باشد. با توجه به تنوع تجهیزات عرضه شده در بازار با تنوع در کیفیت و قیمت می توان بهترین تجهیزات سیستم صوتی اتاق کنفرانس را تهیه کرد.

انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس

انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس

سیستم صوتی اتاق کنفرانس تجهیزات متنوعی را شامل می شود که در هر چه بهتر برگزار شدن جلسات و کنفرانس ها تاثیر مستقیم دارد. هر چه تجهیزات صوتی سالن کنفرانس مدرن تر و با کیفیت تر باشد به کیفیت جلسه و کارآمد بودن آن کمک می کند و در کسب رضایت مدعوین نیز تاثیرگذار می باشد.

میکروفن اتاق کنفرانس

از انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس می توان میکروفن اشاره کرد که شامل میکروفن های رومیزی و دستی، میکروفن های بی سیم و میکروفن ریاست می باشد. از ویژگی های میکروفن اتاق کنفرانس می توان به ضد نویز بودن این تجهیزات صوتی اشاره کرد. میکروفن اتاق کنفرانس باید بتواند صدای سخنران را با بهترین کیفیت به مستمع برساند. از دیگر قابلیت های میکروفن اتاق کنفرانس می توان به تغییر حجم و کیفیت صدا، قابلیت اتصال و هماهنگی با سیستم ضبط تصویر اشاره نمود. کارایی میکروفن باید به گونه ای باشد که صوت به صورت شفاف و در بخش های مختلف سالن کنفرانس شنیده شود.

انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس

بلندگو و باند

از دیگر انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس می توان به بلندگو و باند اشاره کرد که با برندهای معتبر و معروف در بازار عرضه می شود. بلندگوهای اتاق کنفرانس که با قیمت های مختلف به فروش می رسد جزء اصلی هر سیستم صوتی کنفرانس می باشد. همانطور که می دانید صوت و نحوه پخش آن در سالن های اتاق کنفرانس اهمیت بسیاری دارد. از انواع بلندگوهای اتاق کنفرانس می توان به بلندگوهای دینامیک، خازنی و پیزوالکتریک اشاره کرد.

باند یا بلندگوهای اتاق کنفرانس در یک دسته بندی کلی به بلندگو های دیواری و سقفی تقسیم می شود که به صورت اکتیو و پسیو مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی بلندگوهای اتاق کنفرانس می توان به انتشار امواج با فرکانس های مختلف اشاره نمود. یک بلندگوی اتاق کنفرانس استاندارد باید قادر باشد اصوات را به بهترین شکل به سراسر سالن کنفرانس و مستمعین برساند.

انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس

میکسر و پاور میکسر

در میان انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس می شود به تجهیزاتی مانند میکسر و پاور میکسر اشاره نمود که جهت پخش صدا به کار می رود. از کارکردهای دستگاه میکسر می توان به دریافت و ترکیب صدا و نیز پردازش صوت اشاره نمود. از تجهیزات جانبی دستگاه میکسر آمپلی فایر می باشد که به تقویت صدا کمک شایانی می کند. دستگاه میکسر در دو نوع پاور دار و بدون پاور تولید می شود. دستگاه پاور میکسر دارای کارکردهای میکسر معمولی بوده و در عین حال نیاز به آمپلی فایر جهت تقویت صدا ندارد. در حال حاضر انواع میکسر معمولی و پاور میکسر با تنوع در قیمت در دسترس خریدار قرار دارد.

از دیگر تجهیزات صوتی مورد نیاز برای اتاق کنفرانس می شود به منبع تغذیه، فرستنده – گیرنده، کنترل کننده صدا، دیتا پروژکتورها و … اشاره نمود که جزء تجهیزات صوتی مورد نیاز اتاق کنفرانس به حساب می آید. همچنین می توان به تجهیزات جانبی دیگری مانند هاب و پورت های USB با ورودی ها و خروجی متنوع، سیستم ترجمه همزمان و … اشاره کرد. در انتخاب انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس باید به کیفیت این تجهیزات و میزان کارایی آنها توجه نمود.

انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس

قیمت انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس

با ارائه انواع تجهیزات سیستم صوتی اتاق کنفرانس با کیفیت و نرخ های متنوع در نمایندگی های فروش، هر خریدار می تواند متناسب با نیاز خود بهترین سیستم صوتی را انتخاب و سپس خریداری نماید. برای دریافت انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس فاکتورهای مختلفی را باید مد نظر قرار داد که از آن جمله می توان به قیمت فروش این تجهیزات اشاره کرد. در حال حاضر تجهیزات سیستم صوتی اتاق کنفرانس در نمایندگی های فروش معتبر با تنوع در قیمت عرضه می شود. با تهیه این تجهیزات با قیمت مناسب می توان به بهترین شکل اتاق کنفرانس را جهت برگزاری جلسات و کنفرانس ها تجهیز نمود.

در تعیین قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس که گستره وسیعی از وسایل و تجهیزات را شامل می شود فاکتورهای مختلفی را می شود دخیل دانست. از جمله این فاکتورها می توان به قابلیت های تجهیزات سیستم اتاق کنفرانس اشاره کرد. برای مثال نمونه های مختلف میکروفن و بلندگو، میکسر، پاور میکسر در بازار موجود است که با توجه به قابلیت هایی که دارد قیمت گذاری می شود.

از دیگر عوامل موثر در قیمت انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس کیفیت این تجهیزات کاربردی می باشد. یک سیستم صوتی اتاق کنفرانس باید از نظر کیفی نیز دارای استانداردهای لازم باشد. با توجه به عرضه انواع تجهیزات سیستم صوتی اتاق کنفرانس با کیفیت و نرخ فروش مختلف خریداران عمده و خرده قدرت انتخاب بالایی دارند.

از بین فاکتورهای موثر در قیمت فروش سیستم های صوتی اتاق کنفرانس می توان به برند سازنده این تجهیزات اشاره کرد که بسیار هم موثر می باشد. با توجه به کاربرد گسترده تجهیزات سیستم صوتی اتاق کنفرانس در حال حاضر برندهای متعددی از این تجهیزات در بازار عرضه می شود. برخی از برندهای سیستم صوتی اتاق کنفرانس به دلیل کیفیت بالای تجهیزات با استقبال بازار روبرو شده اند و با قیمت بالا تر به فروش می رسد. بهترین راه برای اطلاع از قیمت سیستم های صوتی اتاق کنفرانس و دریافت نمونه های اصل این تجهیزات اقدام به خرید از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم سیستم های صوتی اتاق کنفرانس می باشد تا بتوان از قیمت و کیفیت آن مطمئن بود.

انواع سیستم صوتی اتاق کنفرانس