آگاهی از قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس یکی از سوالات رایج در زمینه خرید به منظور راه اندازی سالن های کنفرانس است. سیستم های صوتی سالن کنفرانس از مهمترین و ضروری ترین تجهیزات مورد نیاز به منظور احداث و راه اندازی این محیط، جهت برگزاری جلسات کنفرانس به شمار می‌آیند. قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس بسته به بسیاری از عوامل مانند فضای سالن، نوع تجهیزات انتخاب شده، برند محصولات و بسیاری از عوامل دیگر متفاوت بوده و با توجه به وضعیت اقتصادی داخل کشور در حال نوسان می باشد.

 تجهیز سالن های کنفرانس

راه اندازی و تجهیز سالن های کنفرانس تاثیر بسیار زیادی در بهبود کیفیت برگزاری جلسات مختلف داشته و امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش ارتباطات بین کشوری در سراسر جهان و استفاده از تجهیزات صوتی پیشرفته، مدرن و متناسب با آخرین تکنولوژی های برتر، به استانداردهای جهانی نزدیک تر شده است‌. چند سالی است که شرکت‌های ارائه دهنده مشاوره، فروش، نصب و تاسیس در تجهیزات مختلف راه اندازی سالن های کنفرانس، دغدغه های اصلی  متقاضیان در این زمینه را تسکین بخشیده و  به شکل حرفه ای سالن های کنفرانس، اتاق کنفرانس، سالن های کنسرت، سالن‌های پذیرایی و بسیاری از مکان های دیگر پرداخته اند.

 تجهیزات صوتی سالن کنفرانس در انواع مختلف

مهمترین و اصلی ترین تجهیزات مورد استفاده تاسیس و راه اندازی سالن های کنفرانس با کیفیت، مطابق با استانداردهای جهانی،  تجهیزات صوتی سالن کنفرانس است. با توجه به اینکه بخش بسیار مهمی از جلسات کنفرانس، مربوط به سخنرانی و استفاده از سیستم های صوتی است؛ از این رودر تجهیز سالن های کنفرانس با  استفاده از امکانات مدرن، پیشرفته و با کیفیت، اهمیت بسیار زیادی داشته و در بهبود کیوبیت برگزاری جلسات و میزان رضایتمندی شرکت کنندگان تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. امروزه تعداد بسیار زیادی از برندهای داخلی و خارجی تولید کننده تجهیزات صوتی سالن کنفرانس در اختیار متقاضیان قرار داشته و توانسته از پاسخگوی نیاز آنها در بازار مصرف باشد.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 تجهیز سالن های کنفرانس

به شکل کلی سیستم های سالن کنفرانس از سه کنسول ریاست، کنسول شرکت کننده و واحد تغذیه و کنترل تمامی کنسول ها تشکیل شده است. واحد تغذیه کننده سیستم های کنفرانس، دربرگیرنده مشخصات فنی و  قدرت سیستم تعبیه شده به منظور تغذیه و کنترل تجهیزات صوتی سالن کنفرانس می باشد. در این بخش امکان برقراری ارتباط سیستم اصلی با تجهیزات جانبی را فراهم آورده و از میزان قدرت متفاوتی بسته به ابعاد، فضا و مکان موردنظر برخوردار می باشد.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 سیستم های صوتی سالن کنفرانس

میکروفن  یکی از اجزای اصلی و بسیار مهم تجهیزات صوتی سالن کنفرانس بوده و بسته به برند مورد نظر، از ویژگی ها و امکانات متفاوت برخوردار می باشد. قابلیت پخش صدای رسا و بدون نویز،  قابلیت پخش یکنواخت صدا در تمام مدت برگزاری جلسه، قابلیت حرکت آزادانه سخنران، طراحی منحصر به فرد و زیبا، قابلیت ترجمه همزمان، قابلیت رای گیری و ارزیابی جلسه و از همه مهمتر قدرت بسیار بالای تقویت صدای سخنران و کاهش اصوات مزاحم محیطی، از ویژگی های اصلی و بسیار مهم میکروفن به عنوان یکی از مهمترین تجهیزات صوتی سالن کنفرانس به شمار می آید.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

تعیین قیمت و هزینه های مورد نیاز به منظور تجهیز و راه اندازی سالن های کنفرانس، یکی از دغدغه های همیشگی و سوالات متداول در خصوص مراجعه به مراکز خرید تجهیزات صوتی و شرکت های فعال در این زمینه است. همانطور که پیشتر نیز گفته شد تعیین دقیق قیمت و هزینه های مورد نظر به منظور تجهیز و راه اندازی همه جانبی سیستم های سالن کنفرانس بسته به بسیاری از عوامل و فاکتورهای مختلف، کاملاً متفاوت بوده و در رنج گسترده ای قرار خواهد داشت.

برند تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، امکانات موجود در انواع مختلف سیستم های صوتی، تعداد کنسول های مورد نظر به منظور تجهیز سالن و یا اتاق کنفرانس، قابلیت های موجود در کنسول مدیر جلسه، مشخصات فنی واحد کنترل کننده و تغذیه تمامی کنسول ها و نوع تاسیس سالن کنفرانس با استفاده از تجهیزات صوتی جانبی و مکمل، از عوامل بسیار مهم و تعیین کننده قیمت و هزینه های مورد نیاز در این زمینه به شمار می آیند. امروزه ورود و گسترش تجهیزات صوتی مدرن، پیشرفته و باکیفیت دنیای تجهیزات صوتی سالن های کنفرانس، تحول  بسیار بزرگ در این زمینه محسوب شده و توانسته است پاسخگویی  بسیاری از متقاضیان به منظور راه اندازی سیستم های صوتی بسیار قدرتمند و پیشرفته در فضاهای ویژه محیط های دولتی و خصوصی باشد.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس

 خرید اینترنتی سیستم های صوتی سالن کنفرانس

امروزه یکی از روش های پرطرفدار به منظور دریافت آسان، سریع و مقرون به صرفه انواع مختلف کالا در سراسر جهان، خرید اینترنتی با استفاده از فروشگاه های مجازی در بستر وب سایت است. این سبک از دریافت محصول به دلیل عدم نیاز حضوری متقاضی و کوتاه بودن دست واسطه، طیف وسیعی از طرفداران و کاربران در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. یکی از راه های خرید تجهیزات صوتی سالن کنفرانس در تمامی استان های کشور، سفارش و خرید این محصولات از فروشگاه اینترنتی سایت پارسیان سوند است.

  شرکت پارسیان سوند

کمپانی پارسیان سوند یکی از شرکت های معتبر و فعال در زمینه تولید، واردات،  عرضه و راه‌اندازی در تجهیزات صوتی سالن کنفرانس، اتاق کنفرانس، تالارهای پذیرایی، جلسات برگزاری سمینار، تالارهای کنسرت و بسیاری از مکان‌های نیاز مند به انواع سیستم های صوتی در سراسر کشور است.   این شرکت، فعالیت خود را با هدف ارتقا و بهبود سطح کیفیت سیستم های صوتی در مکان هایی مانند سالن های بزرگ کنفرانس و کنسرت آغاز نموده و با سرلوحه قرار دادن خدمت صادقانه و کسب رضایتمندی مشتریان، توانسته است گوی سبقت رقابت با بسیاری از شرکت‌های فعال در این زمینه را ربوده و طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نماید.

 قیمت سیستم های صوتی پارسیان سوند

یکی از مهم ترین ویژگی های بسیار مهم شرکت‌پارسیان سوند و خدمات ارائه شده توسط این کمپانی، علاوه بر تنوع طرح، برند و سبک تجهیزات صوتی سالن کنفرانس به شکل مختلف،  برخورداری از قیمت های مناسب، مقرون به صرفه و متناسب با نیاز مصرف کننده است. پیشنهاد می‌شود به منظور آگاهی از قیمت تجهیزات صوتی سالن کنفرانس به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه نموده و از لیست قیمت های ارائه شده در بخش فروش محصولات صوتی در برند ها و مدل های مختلف توسط این شرکت، مطلع شوید. با مراجعه به شرکت پارسیان سوند و بهره‌مندی از خدمات مشاوره خرید، مشاهده تمامی محصولات، سفارش، دریافت، نصب و ارائه ضمانت نامه پس از فروش محصول، لذت یک خرید رضایتمند و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

تجهیزات صوتی سالن کنفرانس