سیستم کنفرانس به مجموعه ‌ای از تجهیزات مورد نیاز به منظور برگزاری جلسات کنفرانس در سالن های همایش و مراکز مختلف گفته می شود. انتخاب سیستم کنفرانس، اهمیت بسیار زیادی داشته و منجر به تقویت سهولت برگزاری یک کنفرانس با کیفیت با تعداد زیادی از  شرکت کنندگان خواهد شد. امروزه تمامی سیستم های کنفرانس مدرن و متناسب با تکنولوژی های روز جهان، امکان برگزاری جلسات و کنفرانس هایی با تعداد بسیار زیاد از  شرکت ‌کنندگان را فراهم آورده و از قابلیت پخش با کیفیت صدا و تصاویر ویدیویی برخوردار می باشند. یکی از انواع سیستم های پیشرفته و با کیفیت سالن های کنفرانس، سیستم کنفرانس creator است.

 برگزاری جلسات کنفرانس

امروزه برگزاری جلسات کنفرانس یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش‌های اجرایی برنامه های مربوط به سازمان و نهادهای دولتی و خصوصی است. نحوه برگزاری جلسات کنفرانس اهمیت بسیار زیادی داشته و احتیاج به تجهیزات و سیستم های پیشرفته به منظور بهبود کیفیت پخش صدا، تصاویر و ارتباطات موثر خواهد داشت.

سیستم کنفرانس

  سیستم صوتی سالن های کنفرانس

یکی از نخستین و مهمترین تجهیزات مورد استفاده در راه اندازی سیستم سالن های کنفرانس، مربوط به سیستم صوتی است. با توجه به اینکه بخش زیادی از زمان جلسات و کنفرانس های برگزار شده،  مربوط به سخنرانی و استفاده از سیستم صوتی است، از این رو تهیه تجهیزات صوتی مدرن، پیشرفته، مطابق با آخرین تکنولوژی روز جهان، با کیفیت و مقرون به صرفه، اهمیت بسیار زیادی در تجهیز سیستم صوتی سالن های کنفرانس داشته و از مهمترین فاکتورهای موثر در بهبود کیفیت برگزاری جلسه و بیشترین میزان رضایتمندی شرکت کنندگان به شمار می آیند.

با توجه به ضرورت برگزاری جلسات کنفرانس و افزایش تقاضا به منظور تجهیز سیستم‌های صوتی سالن کنفرانس، شرکت های بسیار زیادی به طراحی و تولید تجهیزات سیستم کنفرانس پرداخته اند. در این بین، سیستم های کنفرانس creator  از جمله برندهای معتبر، پرطرفدار، با کیفیت و مقرون به صرفه در بازار مصرف داخلی است.

سیستم کنفرانس

 ویژگی های سیستم کنفرانس   creator

کنسول کنفرانسی کریتور انواع مختلفی داشته و به شکل کلی از ویژگی های زیر برخوردار می باشد:

  • طراحی پنل های مسطح و ایجاد قابلیت پخش صدای فوق العاده رسا
  • برخورداری از قابلیت رای گیری و ارزیابی نتایج حاصل از برگزاری جلسه
  • استفاده از بلندگوهای Hi-Fi  به منظور ایجاد قابلیت پخش گیرا و با کیفیت صدا در سالن کنفرانس
  • برخورداری از آیکون حق‌ تقدم و درخواست مکالمه در کنسول ریاست و یا مدیر جلسه
  • امکان مشاهده نتایج ارزیابی جلسه بر روی صفحه نمایشگر
  •  برخورداری از سیستم های پیشرفته و بسیار قوی نویزگیر

سیستم کنفرانس

 میکروفن های سیستم کنفرانس creator

یکی از مهمترین و اصلی ترین ادوات صوتی سیستم کنفرانس در برگزاری جلسات به ویژه در سالن های بسیار بزرگ با تعداد شرکت کنندگان زیاد است. توجه به ویژگی های مهم میکروفن در سیستم صوتی، اهمیت بسیار زیادی داشته و تضمین کننده کیفیت صدای مطلوب در برگزاری جلسات خواهد بود. از مهمترین ویژگی های میکروفن به عنوان یکی از تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس عبارت اند از:

  • به حداقل رساندن صداهای اطراف با کمترین میزان حساسیت به صداهای پارازیت
  • کاهش نویزهای محیطی و ایجاد شفافیت در صدای سخنران ( این ویژگی در سیستم های صوتی مجهز به ترجمه همزمان اهمیت بسیار زیادی داشته و از ایجاد از اصوات مزاحم در حین برگزاری جلسه ممانعت خواهد نمود).
  • قابلیت تنظیم میزان صدا در جلسات کنفرانس از دیگر ویژگی های بسیار مهم میکروفون‌های سیستم صوتی به شمار می آید.( منظور از تنظیم میزان صدا، پخش صدای سخنران با ولوم متناسب فضای جلسه است)
  • قابلیت پخش یکسان صدا، بدون بالا و پایین شدن میزان صوت، از دیگر ویژگی‌ های مهم میکروفن به عنوان یکی از تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس می باشد.
  • پیشگیری از پخش بازتاب صدای سخنران از جمله موضوعاتی است که اهمیت بسیار زیادی داشته و کیفیت برگزاری جلسه مورد نظر را افزایش خواهد داد.
  • آزادی حرکت سخنران

آزادی حرکت یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در برگزاری یک کنفرانس کارآمد به شمار می آید. این قابلیت در تمامی میکروفن های سیستم کنفرانس کریتور اجرا گردیده و امکان جابجایی و تحرک آسان حین سخنرانی را برای افراد فراهم آورده است.

  • قابلیت رای گیری سیستم کنفرانس کریتور

یکی از مهمترین و اصلی ترین مزایا و ویژگی های سیستم کنفرانس کریتور، برخورداری از قابلیت رای گیری و ارزیابی جلسه است. پیشنهاد می ‌شود هنگام تهیه و تجهیز سیستم های صوتی سالن کنفرانس، به قابلیت رای گیری از شرکت‌کنندگان توجه نموده و سیستم‌های مجهز به این قابلیت را بر دیگر سیستم های صوتی ارجح بدانید. قابلیت رای گیری در این سیستم کریتور تاثیر به سزایی در افزایش قیمت سیستم مورد نظر خواهد داشت.

  • چند رسانه ای بودن سیستم کنفرانس کریتور

یکی از ویژگی های مهم و کارآمد در سیستم های صوتی کنفرانس، توانایی چند رسانه ای بودن و امکان به اشتراک گذاشتن بسیاری از فایل های صوتی، متنی و تصویری  با تمام شرکت کنندگان جلسه کنفرانس است. این قابلیت به منظور دریافت همزمان فایل های مورد نیاز در نظر گرفته شده و در صورت نیاز به این اقدام، یکی از ویژگی های ارزشمند و قابل توجه به شمار می آید.

  • قابلیت ترجمه همزمان در سیستم کنفرانس

قابلیت ترجمه همزمان یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم و قابل توجه در تجهیزات صوتی سیستم کنفرانس به شمار می‌آید. این قابلیت به منظور برگزاری کنفرانس های بین المللی اهمیت بسیار زیادی داشته و از ضرورت‌های سیستم صوتی محسوب می گردد.

علاوه بر ویژگی ها و امکانات ذکر شده در سیستم های کنفرانس کریتور، قابلیت ضبط خودکار صدا و تصاویر جلسه کنفرانس، نمایش تصاویر اعضا و فرد سخنران و اتصال به سیستم های ویدئویی از دیگر قابلیت های بسیار مهم و متمایز کننده سیستم کنفرانس creator می باشند. تمامی میکروفن های سیستم کنفرانس کریتور، ویژگی های ذکر شده را به بهترین نحو احسنت دارا بوده و یکی از بهترین انتخاب‌های تجهیز سالن های کنفرانس به شمار می آیند.

سیستم کنفرانس

 قیمت مقرون به صرفه سیستم های کنفرانس

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم هنگام خرید تجهیزات صوتی و تصویری سیستم کنفرانس در برندهای متفاوت، از جمله برند creator،  برخورداری از قیمت های مناسب، مقرون به صرفه و متناسب با امکانات سیستم خریداری شده است. به شکل کلی با افزایش امکانات و خدمات تعبیه شده در سیستم های کنفرانس، ما نیز افزایش خواهد یافت. توصیه می شود سیستم کنفرانس را متناسب با فضا و اهداف برگزاری جلسه کنفرانس انتخاب نموده و به منظور پیشگیری از دریافت تجهیزات بی کیفیت و نامعتبر، به مراکز خرید شناخته شده، نمایندگی های رسمی پخش و فروش سیستم های کنفرانس کریتور در سراسر کشور و وب سایت های رسمی فروشگاه های اینترنتی این محصولات مراجعه نموده و لذت یک خرید رضایتمند را تجربه نمایید.

سیستم کنفرانس