قیمت آمپلی فایر حرفه ای غالبا بر اساس تعداد کانال ها، میزان توان خروجی، داشتن خدمات پس از فروش و از همه مهم تر برند آمپلی فایر تعیین می گردد. اما در این میان آمپلی فایرهای حرفه ای که معمولا توانایی راه اندازی کلیه اسپیکرهای بیضی و قابلیت بالا بردن عملکرد میدرنج های سنگین را دارند و قطعا می توانند ساب های سنگین را راه اندازی کنند، معمولا فاکتورهای دیگری مانند مجهز بودن آمپلی فایر به قدرتمندترین خروجی و داشتن محافظ قوی برای نگهداری آمپلی فایر در برابر گرما و همچنین وجود فن های خنک کننده می تواند نقش موثری در نرخ گذاری این نمونه سیستم های صوتی داشته باشد.

چگونگی ساختار آمپلی فایرها

آمپلی فایرها به طرز ساده و یا حرفه ای در واقع نوعی تقویت کننده هستند که به عنوان یک سیستم صوتی رایج در بین مردم شناخته شده اند. اصولا آمپلی فایرها این توانایی را دارند تا قدرت سیگنال را تا حد قابل توجهی افزایش دهند و در دنیای واقعی شرایط متفاوتی از صوت را به وجود آورند، بنابراین هر چقدر آمپلی فایر، حرفه ای تر بوده و میزان صدا را در سطح بالاتر و مطلوب تری ارتقاء دهد مطمئنا علاوه بر استقبال ویژه می تواند در نرخ بالاتری از قیمت قرار بگیرد. پس چنانچه تمایل دارید تا از کیفیت صدایی ایده ال بهره ببرید لازم است تا بهای بالایی را برای خرید آمپلی فایرهای حرفه ای بپردازید؛ زیرا هر چه قدر کانال های موجود در ساختار این دسته از سیستم های صوتی بیشتر باشد بدون شک امکانات فوق العاده تری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

قیمت آمپلی فایر حرفه ای

جدیدترین نرخ آمپلی فایر

آمپلی فایرها در نمونه های مختلف می توانند توان و قدرت گوناگونی داشته باشند که از این لحاظ می توان آنها را در دو گروه Peak Power و همچنین RAM Power طبقه بندی کرد. پس به دلیل همین تفاوتی که در ساختار آمپلی فایرها به وجود آمده است، بنابراین قیمت آمپلی فایر حرفه ای و ساده نیز در نرخ های متفاوتی قرار می گیرد که بر این اساس توجه داشتن به استاندارد CEA_2006 هم می توان تاثیر زیادی در این نرخ گذاری داشته باشد. البته فراموش نکنید در تعیین جدیدترین قیمت آمپلی فایر حرفه ای و قیمت گذاری دیگر آمپلی فایرهای ساده و پیشرفته به طور حتم خطی بودن سیستم، میزان ارتقاء دادن سیگنال و همچنین کارایی محصول می تواند یک فاکتور مهم به شمار آید.

قیمت آمپلی فایر حرفه ای

عوامل موثر بر قیمت آمپلی فایر حرفه ای

خوب است بدانید انواع آمپلی فایر حرفه ای اصولا جهت تقویت و تفکیک صداهای ورودی مورد استفاده قرار می گیرد که بسته به عواملی مانند:

میزان کارایی و عملکرد

قدرت راه اندازی

کیفیت راه اندازی

قابلیت نصب فلش

کیفیت در مدل کیت آمپلی فایر، ماژول آمپلی فایر و پنل آمپلی فایر

بالا بودن عمر مفید دستگاه

مجهز به بلوتوث و پلیر

نوع کلاس آمپلی فایر

نوع منبع تغذیه دستگاه از قبیل آداپتور، ترانس و یا منابع دیگری مانند پاور صنعتی

شدت جریان

استریو بودن صدای آمپلی فایر

مونو بودن صدای دستگاه

تعداد کانال های ورودی و خروجی سیستم

میزان توان خروجی دستگاه

و بسیاری موارد  دیگر ممکن است قیمت آمپلی فایر حرفه ای در نرخ های متعددی عرضه شود.

قیمت آمپلی فایر حرفه ای

 ارزان ترین قیمت آمپلی فایر حرفه ای

یکی از فاکتورهای مهمی که می تواند نقش موثری را در قیمت گذاری آمپلی فایرهای حرفه ای داشته باشد به کار رفتن ماژول های متفاوت در کلاس های مختلف برای تهیه آمپلی فایرهای خودرو و یا سیستم های صوتی خانگی و همچنین آمپلی فایرهای حرفه ای می باشد. معمولا این مدل از ماژول ها در نمونه های مختلفی از قبیل:

ماژول سیستم صوتی کلاس D

ماژول سیستم صوتی کلاس A

و… در بازارهای فروش عرضه می شوند و توانایی این را دارند تا به گونه های مختلفی مانند:

یک کانال یا مونو

دو کانال یا استریو

سه کانال به صورت دو کانال مخصوص جهت صدای استریو میدرنج که به آن فول رنج هم گفته می شود و یک کانال ویژه دیگر که بخش ساب ووفر آمپلی فایر را تشکیل می دهد مورد استفاده خریداران قرار بگیرد. بنابراین جهت مطلع شدن از قیمت آمپلی فایر حرفه ای لازم است تا تمام ویژگی های محصول را مطابق با عملکرد آن مورد بررسی قرار دهید.

قیمت آمپلی فایر حرفه ای

قیمت آمپلی فایرهای حرفه ای چقدر است؟

با توجه به پیشرفتی که در تکنولوژی آمپلی فایرهای حرفه ای به وجود آمده است امروزه شاهد تنوع زیادی در این نمونه سیستم های صوتی هستیم به طوری که نمی توان قیمت واحدی برای هر نمونه از آمپلی فایرها در نظر گرفت، به فرض مثال آمپلی فایر 750 وات مونو ترانزیستوری حرفه ای قطعا با آمپلی فایر مونو 170 وات کلاس AB و یا با نمونه های دیگری مانند آمپلی فایر حرفه ای 750 وات مونو با هیتسینک قیمت یکسانی نخواهند داشت. بنابراین برای رسیدن به جدیدترین قیمت آمپلی فایر حرفه ای و چگونگی عملکرد هر کدام از این دسته سیستم های صوتی بهتر است با کارشناسان فروش یک مرکز بزرگ عرضه کننده آمپلی فایر مانند فروشگاه پارسیان سوند در ارتباط باشید و یا از طریق ورود به وب سایت فروشگاه و یا تماس تلفنی به روزترین لیست قیمت آمپلی فایرهای متنوع را مشاهده نمایید.

قیمت آمپلی فایر حرفه ای

مناسب ترین قیمت آمپلی فایر

اگر می خواهید به مناسب ترین قیمت آمپلی فایر حرفه ای دست پیدا کنید بهتر است بدانید مطلوب ترین آمپلی فایرها می بایست از نظر خروجی بلندگو ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند و معمولا عملکرد باس صدا و همچنین فیلترهای بالا گذر و فیلترهای پایین گذر قرار گرفته در سیستم صوتی توانایی زیادی را از خود نشان دهند. البته در زمان خرید آمپلی فایرها به موارد دیگری مانند نویز و همچنین ایجاد صدای خش خش توجه داشته باشید و همیشه سعی کنید تا ابتدا کیفیت محصول را بررسی کنید سپس قیمت آمپلی فایر حرفه ای و ساده را مورد توجه خود قرار دهید. بنابراین جهت مطلع شدن از لیست قیمت آمپلی فایر حرفه ای و نرخ دیگر سیستم های صوتی به شما پیشنهاد می دهیم با کارشناسان ما در وب سایت پارسیان سوند در ارتباط باشید و با استفاده از  مشاوره های رایگان با عملکرد هر کدام از نمونه  سیستم های صوتی خانگی، آمپلی فایرهای خودرو دیگر تقویت کننده های صدا آشنا شوید و سپس با آگاهی از ساختار هر کدام از آمپلی فایرها جدیدترین لیست قیمت آمپلی فایر حرفه ای و پیشرفته ترین سیستم های صوتی را به صورت آپدیت شده مشاهده نمایید و با آسودگی خیال ارزان ترین و بهترین آمپلی فایر را انتخاب نمایید.