انواع دوربین مدار بسته داهوا از نمونه های پرکاربرد دوربین های حفاظتی محسوب می شود. از ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا می توان به رزولوشن بالا، کیفیت عالی تصویر، امکان ضبط تصاویر و ارسال پیام هشدار اشاره کرد. برای خرید انواع دوربین مدار بسته داهوا با قیمت مناسب می شود از طریق نمایندگی فعال در سایت خرید اینترنتی اقدام نمود. بهترین راه برای راه اندازی و نصب انواع دوربین های مدار بسته داهوا دریافت خدمات توسط کارشناسان مربوطه می باشد.

دوربین مدار بسته داهوا

حفظ اموال از دستبرد و حفاظت اماکن همواره از دغدغه های اصلی صاحبان آن بوده و بدین منظور آنها از انواع تجهیزات امنیتی در این راستا بهره می برند. از مهمترین تجهیزات حفاظتی دوربین می باشد که می توان از آن برای نظارت بر فضاهای باز و بسته با گستره های مختلف بهره برد.

انواع دوربین مدار بسته با تنوع در طرح و نوع کاربرد در زمره بهترین دوربین های حفاظتی قرار دارد و به شکل گسترده جهت نظارت بر بخش های داخلی و خارجی ساختمان به کار گرفته می شود. از بین انواع برند های دوربین مدار بسته می توان به دوربین مدار بسته برند داهوا اشاره کرد که خود مدل های متنوعی را در بر می گیرد.

انواع دوربین مدار بسته داهوا

ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا

دوربین مدار بسته داهوا از برند های معتبر و درجه یک در دنیا و ساخت کشور چین می باشد. از ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا می توان به کیفیت تصویر این دوربین حفاظتی اشاره نمود. دوربین های مدار بسته داهوا قابلیت نصب در اماکن مختلف را دارا بوده و از عمر مفید بالایی برخوردار هستند. دوربین های مدار بسته داهوا را می توان بر روی دیوار، سقف، فضاهای باز و بسته نصب نمود. از طرف دیگر این دوربین های امنیتی در برابر تغییرات دمایی از قبیل باد، باران و برف مقاوم هستند.

از دیگر ویژگی های دوربین مدار بسته داهوا می توان به ردیابی حرکت افراد و ارسال پیام هشدار توسط دوربین به مالک اشاره کرد. همچنین دوربین های مدار بسته داهوا می توانند به صورت خود کار تصاویر را ضبط نموده و هدف های از پیش تعیین شده را تشخیص دهند.

انواع دوربین مدار بسته داهوا

انواع دوربین های مدار بسته داهوا

در یک تقسیم بندی کلی می توان انواع دوربین مدار بسته داهوا را به دو دسته دوربین مدار بسته دام داهوا و دوربین مدار بسته بالت داهوا تقسیم نمود.

دوربین مدار بسته دام داهوا به شکل گنبدی با وضوح تصویر بالا بوده و عمدتا در بخش های داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین های مدار بسته دام داهوا خود مدل های مختلفی را شامل می شود.

دوربین مدار بسته بالت داهوا نیز از مدل های پر مصرف این برند می باشد. این دوربین ها که به شکل استوانه ای طراحی می شود از رزولوشن مناسبی برخوردار هستند.

دوربین های مدار بسته داهوا از نظر تکنولوژی ساخت نیز به چندین دسته تقسیم می شود. متناسب با شرایط و نیاز می توان انواع دوربین مدار بسته داهوا را تهیه کرد.

انواع دوربین مدار بسته داهوا

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا

دوربین های آنالوگ داهوا از نمونه های اولیه دوربین های مدار بسته هستند که از کیفیت تصویر خوب برخوردار بوده و برای انتقال اطلاعات آن از کابل کواکیسال استفاده می شود. در حال حاضر و با وجود دوربین های مدار بسته پیشرفته دیگر از این مدل دوربین داهوا استقبال نمی شود.

دوربین مدار بسته مگا پیکسلی داهوا

دوربین مدار بسته مگا پیکسلی داهوا از نسل های جدید و پیشرفته دوربین های حفاظتی هستند که از کیفیت عالی برخوردار می باشد. واحد اندازه گیری این دوربین مدار بسته مگاپیکسل بوده و مدل های مختلفی را در بر می گیرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا

از مدرن ترین محصولات داهوا می توان به دوربین مدار بسته تحت شبکه اشاره کرد که از نظر شکل انتقال داده ها و نوع پردازش نسبت به نمونه های پیشین تفاوت دارد. دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا امکانات متنوعی را شامل بوده و برای انتقال داده های آن از کابل شبکه استفاده می شود.

انواع دوربین مدار بسته داهوا

فروش دوربین مدار بسته

با توجه به کیفیت بالای انواع دوربین مدار بسته داهوا و دارا بودن قابلیت های متنوع از این دوربین پیشرفته در تجهیزات امنیتی اکثر ساختمان های تجاری، مسکونی و آپارتمان بهره گرفته می شود. از این رو نمایندگی های متعددی در سراسر کشور در حوزه خرید و فروش دوربین مدار بسته داهوا فعال هستند که مدل های متنوع این دوربین را عرضه می کنند. با کسب اطلاع در مورد انواع دوربین های مدار بسته داهوا و کارکردهای آن می توان مناسب ترین این دوربین ها را با قیمت مناسب از مراکز فروش تهیه کرد.

قیمت دوربین مدار بسته داهوا

یکی از فاکتورهای مهم برای خریداران انواع دوربین مدار بسته داهوا دریافت نمونه اصل این تجهیزات امنیتی با قیمت مناسب می باشد. در تعیین قیمت دوربین های مدار بسته داهوا فاکتورهای مختلفی نقش دارد که از آن میان می توان به کیفیت دوربین، مدل و شکل ظاهری دوربین، نوسانات قیمت بازار و میزان استقبال خریداران اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت روز دوربین های مدار بسته داهوا بهترین راه اقدام از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم کالا می باشد.

انواع دوربین مدار بسته داهوا

خرید انواع دوربین مدار بسته داهوا

جهت خرید انواع دوربین مدار بسته داهوا باید نکات مختلفی را در نظر گرفت. توجه به کیفیت دوربین، مدل دوربین و نوع کاربرد آن، قیمت فروش و نیز موقعیت مورد نظر برای نصب از جمله فاکتورهای مهم در خرید این دوربین های امنیتی می باشد. از بین روش های مختلف خرید دوربین مدار بسته داهوا می توان به اقدام یه خرید از طریق سایت های معتبر اینترنتی اشاره کرد.

با ارائه بی واسطه و مستقیم دوربین مدار بسته داهوا از طریق سایت خرید اینترنتی این تجهیزات امنیتی کاربردی با مناسب ترین قیمت به دست خریدار می رسد. از دیگر مزایای خرید اینترنتی دوربین مدار بسته داهوا حذف هزینه های جانبی خرید می باشد.

نصب انواع دوربین مدار بسته داهوا

با دریافت انواع دوربین مدار بسته داهوا متناسب با مکان مورد نظر و نصب استاندارد آن می توان به بهترین نحو از اموال و دارایی های منقول و غیر منقول محافظت نمود. راه اندازی و نصب انواع دوربین از جمله دوربین مدار بسته داهوا نیاز به تخصص دارد. بهترین راه برای راه اندازی و نصب دوربین های مدار بسته داهوا دریافت خدمات از طریق شرکت های فعال در این حوزه می باشد. کارشناسان حرفه ای و متخصص فعال در شرکت های نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته با بهره گیری از تجهیزات مناسب و به روش استاندارد نصب انواع دوربین مدار بسته را با قیمت مناسب انجام می دهند.