از قسمت های اصلی سیستم صوتی ماشین بلندگو می باشد. از میان ویژگی های بلندگوی ماشین می توان به کیفیت ساخت، تنوع سایز، توان خروجی مناسب و … اشاره نمود. از دیگر ویژگی های بلندگوی ماشین نصب آسان این تجهیزات می باشد. همچنین برای خرید انواع بلندگوی ماشین باید قیمت فروش این تجهیزات را نیز مد نظر قرار داد. در حال حاضر برند های مختلفی از بلندگوی ماشین در بازار موجود می باشد.

ارائه انواع بلندگوی ماشین در بازار

از جمله سیستم های خودرو می توان به سیستم صوتی خودرو اشاره کرد که صاحبان خودرو به دنبال بهترین این تجهیزات برای استفاده در وسیله نقلیه خود هستند. از آنجا که سیستم های صوتی فابریک خودرو های داخلی کیفیت خوبی ندارند خریداران خودرو برای دریافت سیستم های صوتی مناسب به بازار سر می زنند. سیستم صوتی خودرو شامل تجهیزات مختلفی است که از آن جمله می توان به بلندگو یا باند خودرو اشاره نمود.

در حال حاضر در بازار نمونه های مختلفی از بلندگوی ماشین قوی و قدرتمند ارائه شده که تولید برند های معتبر داخلی و خارجی می باشد. با کسب اطلاع در مورد مدل های اسپیکر و ویژگی های بلندگوی خودرو می شود بهترین این تجهیزات را دریافت نمود.

ویژگی های بلندگوی ماشین

ویژگی های بلندگوی ماشین خوب

با سر زدن به نمایندگی های عرضه سیستم صوتی خودرو می توان انواع اسپیکر های ماشین را در مدل ها و برند های متنوع مشاهده کرد. با کسب آگاهی از ویژگی های یک بلندگوی ماشین می توان نمونه مناسب این تجهیزات را تهیه نمود.

کیفیت عالی ساخت از ویژگی های بلندگوی ماشین می باشد

از بین مهم ترین ویژگی های بلندگوی ماشین می توان به کیفیت ساخت این تجهیزات اشاره نمود. همانطور که می دانید خودرو ها دائما در حال حرکت بوده و برخورد با پستی و بلندی های خیابان بر روی سیستم صوتی نیز تاثیر گذار می باشد. اگر بلندگوی ماشین از کیفیت لازم برخوردار نباشد در صورت تکانه های شدید دچار ضربه و خرابی می شود. کیفیت عالی قطعات از اصلی ترین ویژگی های بلندگوی ماشین محسوب می شود که باید هنگام خرید این تجهیزات مدنظر قرار داد.

ویژگی های بلندگوی ماشین

تنوع در ابعاد و سایز

از دیگر ویژگی های بلندگوی ماشین می توان به تنوع این تجهیزات از نظر ابعاد و سایز اشاره کرد. همانطور که می دانید بر اساس پیکربندی انواع خودرو سیستم صوتی و اسپیکر آن نیز متغیر می باشد. از این رو خریداران باید برای خرید انواع باند یا بلندگوی ماشین سایز و اندازه بلندگو های خودرو خود را در نظر بگیرند. با توجه به تنوع ابعاد سیستم و اسپیکر های به کار رفته در خودرو ها اسپیکر های خودرو موجود در بازار نیز از تنوع در سایز و ابعاد برخوردار هستند.

میزان توان خروجی مناسب

از جمله مواردی که در خرید انواع اسپیکر ماشین باید در نظر گرفت میزان توان خروجی استاندارد می باشد. برخی از افراد تمایل به گوش دادن به موسیقی با حجم کم یا متوسط دارند. این افراد می توانند نمونه های مدرن بلندگوی ماشین را با توان خروجی کم یا متوسط خریداری نمایند. در مقابل بلندگو هایی با توان خروجی بالا برای کسانی مناسب است که تمایل به شنیدن صوت با حجم بالا را دارند. از این رو می توان توان خروجی مناسب را از دیگر ویژگی های بلندگوی ماشین به حساب آورد.

ویژگی های بلندگوی ماشین

نصب آسان

امکان نصب آسان و بی دردسر را می توان از دیگر ویژگی های بلندگوی ماشین دانست که اهمیت زیادی دارد. امروزه اکثر صاحبان خودرو تا حدودی با کار های فنی خودرو آشنایی دارند و از این رو کار نصب سیستم صوتی ماشین را نیز انجام می دهند. بنابراین مکان نصب آسان یکی از فاکتور های مثبت در جهت تمایل افراد برای خرید انواع بلندگوی ماشین می باشد.

ماندگاری بالا

با سر زدن به نمایندگی های عرضه تجهیزات صوتی می توان نمونه های مختلف اسپیکر خودرو را مشاهده کرد که در ساخت آنها از قطعات با کیفیت های متنوع استفاده شده است. برخی از مارک های باند ماشین دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد اما کیفیت و ماندگاری خوبی ندارد. از ویژگی های یک بلندگوی ماشین در کنار ظاهر شیک و زیبا ماندگاری و طول عمر مفید آن است که مد نظر خریداران عمده و خرده این تجهیزات قرار دارد.

قیمت مناسب

در میان ویژگی های بلندگوی ماشین می توان به فروش آن با قیمت مناسب اشاره کرد. عوامل و فاکتور های مختلفی در قیمت انواع بلندگوی ماشین تاثیر گذار می باشد. از فاکتور های موثر در قیمت انواع بلندگوی ماشین می شود به توان خروجی دستگاه، ابعاد و حجم دستگاه، حساسیت بلندگو و … اشاره نمود. از دیگر آیتم های موثر در قیمت فروش انواع باند ماشین برند تولید کننده این تجهیزات می باشد. از این رو قبل از خرید هر نوع سیستم صوتی خودرو از جمله بلندگوی خودرو باید به ویژگی های این تجهیزات توجه نمود.

ویژگی های بلندگوی ماشین

بهترین برند های بلندگوی ماشین

در حال حاضر برند های متعددی از بلندگوی ماشین در دسترس خریداران قرار دارد که قدرت انتخاب آنها را افزایش می دهد. برخی از این برند ها به دلیل کیفیت بالا از معروفیت بیشتری برخوردار هستند. در ادامه به برخی از برند های بلندگوی خودرو اشاره می شود.

اسپیکر خودرو کنوود با وزن 2 کیلوگرم و شکل بیضی که به صورت جفت عرضه می شود علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت پخش صوت عالی برخوردار می باشد. بلندگو های ماشین کنوود با مدل های متنوع از بلندگو های محبوب و مورد انتخاب خریداران به حساب می آید.

اسپیکر خودرو سونی که در مدل ها و طرح های متنوع تولید شده از نظر کیفیت صدا مناسب بوده و به قولی خوش ساخت است. ساختار بلندگو های سونی بیضی شکل بوده دارای توان خروجی 40 می باشد. این بلندگو که به صورت جفت عرضه می شود را می توان برای انواع ماشین ها به کار برد.

بلندگوی ماشین تی جی اس که در بسته های 4 عددی در دسترس خریدار قرار می گیرد برای خودرو هایی با سایز بلندگوی 4 اینچ مناسب می باشد. توان بلندگوی تی جی اس 40 وات بوده و عمق محل مورد نیاز برای نصب این باند ها 40 میلیمتر است.

از دیگر برند های پر طرفدار بلندگوی ماشین می توان به برند مکسیدر اشاره کرد که صدایی پر قدرت با حداکثر قدرت خروجی 60 وات دارد. این اسپیک که به صورت تکی عرضه می شود مخصوص خودرو پراید می باشد. از نکات مهم برای خرید انواع بلندگوی ماشین می توان به دریافت نمونه های اصل این تجهیزات صوتی اشاره کرد.

ویژگی های بلندگوی ماشین