باند از جمله ضروری ترین تجهیزات صوتی جهت برگزاری مراسمات می باشد که در مدل های مختلف در بازار موجود هست. انواع باند پسیو از پرکاربرد ترین این تجهیزات محسوب می شود که نیاز به منبع تغذیه ندارد. از ویژگی هی باند پسیو وزن سبک، کیفیت صدای عالی و … می باشد. از بین برند های معتبر باند پسیو می توان به برند یاماها، دایناکورد، هایمر و … اشاره کرد. برای خرید انواع باند پسیو می شود به سایت خرید اینترنتی سر زد.

باند پسیو

از جمله تجهیزات ضروری جهت برگزاری انواع مراسمات، جلسات، کنفرانس ها و … سیستم صوتی می باشد. هر سیستم صوتی متشکل از تجهیزات مختلفی هست که از آن میان می توان به انواع باند اشاره کرد. باند و اسپیکر نقش مهمی در انتقال استاندارد صوت دارد و از این رو از بهترین نمونه های باند در سیستم صوتی استفاده می شود. باند ها بر اساس قابلیت ها و نحوه کارکرد انواع مختلفی را در بر می گیرد.

از جمله باند های مناسب جهت تکمیل سیستم صوتی باند های پسیو می باشد. باند های پسیو موجود در بازار نیاز به منبع تغذیه ندارند و انرژی مورد نیاز این باند توسط اتصال به آمپلی فایر تامین می شود. باند پسیو دارای کاربرد های متعددی بوده و از آن می توان برای پخش صدا در فضا های مختلف بهره برد. در حال حاضر در بازار نمونه های مختلف باند پسیو با کیفیت عرضه شده که پاسخگوی نیاز خریدار می باشد.

انواع باند پسیو

ویژگی های باند پسیو

از مهم ترین ویژگی های انواع باند پسیو می توان به کیفیت صدای عالی این تجهیزات اشاره کرد و از این رو می توان از این باند ها مراسمات مختلف بهره برد. از طرف دیگر این باند ها بسیار سبک بوده و به راحتی می شود این باند ها را حمل کرد. همچنین باند های پسیو قابلیت به کارگیری در کنار باند های اکتیو را دارند. از دیگر ویژگی های باند های پسیو می توان به راحتی نصب این تجهیزات اشاره کرد.

باند های پسیو میزان مصرف برق پایینی دارند و از این رو در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. همچنین این باند های استاندارد قابلیت مدیریت به صورت دستی را دارا می باشند. از دیگر ویژگی های باند پسیو می توان به قیمت فروش مناسب آن در مقایسه با سایر باند ها اشاره کرد.

انواع باند پسیو

ارائه انواع باند پسیو

با توجه به کیفیت عالی باند های پسیو امروزه انواع باند پسیو در بازار عرضه شده که علاوه بر زیبایی ظاهری قابلیت های متعددی دارند. در حال حاضر شرکت های متعددی در حوزه تولید تجهیزات صوتی از جمله باند های پسیو مشغول فعالیت هستند. با کسب اطلاع در مورد برند های مختلف باند پسیو می توان بهترین این تجهیزات را تهیه کرد. در ادامه به برخی از برند های معتبر عرضه کننده باند پسیو اشاره می شود.

از معتبر ترین برند های باند پسیو می توان به انواع باند پسیو دایناکورد اشاره کرد که در مدل های متنوع از طریق نمایندگی ها فروش عرضه می شود. باند های پسیو دایناکورد در زمره باند های حرفه ای محسوب شده و حداکثر توان آن 2000 وات می باشد.

باند پسیو یاماها با مدل های مختلف از دیگر برند های شناخته شده باند پسیو هست که با توان خروجی 2000 وات صدای شفاف ارائه می دهد. باند های پسیو یاماها دارای دو ووفر قدرتمند 15 اینچی و نیز توییتر دو اینچی می باشد.

از دیگر برند های شناخته شده باند پسیو می شود به باند پسیو آر سی اف اشاره کرد. از ویژگی های این مدل از باند پسیو کیفیت صدای بالا، توان2800 وات و … می باشد و مدل های مختلف آن را می توان در بازار مشاهده نمود.

باند پسیو هایمر از دیگر برند های معتبر باند پسیو به حساب می آید که با کمک مدرن ترین تکنولوژی تولید می گردد. باند پسیو هایمر دارای سیستم ویس کویل بوده و از این رو در فرکانس های پایین نیز عملکرد مناسبی دارد. در میان دیگر برند های باند پسیو می شود به برند دی جی، زیکو، ای سی ام، اچ کا و … اشاره نمود که از کیفیت مناسبی برخوردار هستند.

انواع باند پسیو

فروش انواع برند باند پسیو

در نمایندگی های فروش تجهیزات صوتی انواع باند پسیو درجه یک و با کیفیت عرضه شده که قدرت انتخاب خریدار را بالا می برد. از طریق نمایندگی های فروش می توان جدید ترین و مدرن ترین نمونه های باند پسیو را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش تهیه کرد. فروشندگان تجهیزات و سیستم های صوتی انواع برند های معتبر باند پسیو از قبیل باند پسیو یاهاما، هایمر، دایناکورد و … را در مدل های متنوع جهت خریداران عمده و خرده فراهم می آورند.

قیمت باند های پسیو

از دغدغه های خریداران انواع باند پسیو دریافت برند های معتبر این تجهیزات با قیمت مناسب می باشد. امروزه برند های متنوع باند پسیو با قیمت های مختلف در نمایندگی های فروش عرضه می شود. در تعیین قیمت باند های پسیو فاکتور های مختلف از قبیل کیفیت ساخت، نوع کارکرد، وزن کالا، برند سازنده و … را می توان دخیل دانست.

از آنجا که برند های مختلفی ارائه کننده باند های پسیو هستند باید قبل از خرید اطلاعات لازم را در مورد قیمت روز هر یک از این محصولات به دست آورد. به صورت کلی قیمت انواع برند های باند پسیو نسبت به باند های اکتیو مناسب تر می باشد. برای اطلاع از قیمت روز انواع برند های باند پسیو می شود از طریق نمایندگی های عرضه مستقیم تجهیزات صوتی اقدام نمود.

انواع باند پسیو

خرید انواع باند پسیو

با توجه به کارکرد های متنوع باند پسیو امروزه خریداران عمده و خرده به دنبال خرید انواع باند پسیو هستند. برای خرید برند های متنوع باند پسیو راهکار های متعددی پیش روی خریدار وجود دارد. از بهترین روش های خرید انواع برند های باند پسیو می توان به خرید از طریق سایت اینترنتی اشاره کرد. با سر زدن به سایت اینترنتی می شود اطلاعاتی از قبیل مشخصات باند های پسیو، نوع کارکرد، قیمت فروش و … را دریافت نمود.

سئو سایت

ارائه انواع باند های پسیو از طریق سایت اینترنتی بدون واسطه بوده و از این رو این تجهیزات با قیمت مناسب ارائه می شود. از خدمات سایت خرید اینترنتی باند پسیو می توان به ارائه برند های معتبر باند پسیو به همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش اشاره کرد. از دیگر مزایای خرید اینترنتی باند پسیو کاهش هزینه های جانبی می باشد.